BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
 
CGT
 

Butlletí 8/08

 
Butlletí 3/08

Butlletí 9/08

 
ANY 2008 
 

Butlletí 10/08

 

 Butlletí 11/08

 
   


 
BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 01/08 (23-01-08)

Bon dia i bon any,

Vos informem de les següents "novetats" que també podeu consultar a la
nostra web ( www.uv.es/cgt/cgt.htm y www.uv.es/cgt/RLT )

- Al DOCV del 16-01-08 es pot consultar la resolució per la que es
publiquen les modificacions de plantilla del 2007 i la nova relació de
llocs de treball de la Universitat de València
Per als companys que havien plantejat aquesta possibilitat la
resolució obri el termini legal per a la presentació de recursos

- Hem publicat les TAULES SALARIALS per al 2008 que ens acaba de
lliurar la Secció de Nòmines i hem actualitzat el programa per tal de
fer el càlcul personal de la nòmina

A aquestes taules no es contempla cap quantitat pel que fa a la paga
compensatòria que hem rebut altres anys i que, sota diverses
denominacions si cobren els companys d'altres universitats i Generalitat

La pujada mensual es queda, doncs, en un 2% però la pujada anual és
encara menor. Hem deixat el programa i les taules del 2007 per que
cadascú faça els càlculs, comparacions i conclusions que estime escaients.

- Hem actualitzat a desembre, i segons les dades lliurats per la
Universitat, la situació de la contractació en les borses principals
(administratius, biblioteques, laboratoris, etc.)
A la pàgina web de PAS teniu també actualitzacions de la informació de
borses.

.continuarem informant-vos

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Secció Sindical CGT - Universitat València
Tf._ (9639) 83041 e-mail: cgt@uv.es
"Amb la mobilització es pot guanyar o es pot perdre... sense
mobilització es perd sempre"

ATENCIÓ: el masclisme mata
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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 01b/08

PLA FORMACIÓ UNIVERSITAT VALÈNCIA

Al DOCV del 23-01-2008 s'ha publicat l'oferta de pla formació continua
de la Universitat de València

Sol·licituds: 24 de gener al 15 de febrer

A més de inscribir-vos vos invitem a fer-nos arribar qualsevol
valoració o opinió sobre el contingut dels cursos o sobre la
política de formació de la UVEG

Altres plans formació.

Està també obert el termini des del 15 gener per al plà de formació a
distància del sindicat CCOO

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Tf._ (9639) 83041 e-mail: cgt@uv.es
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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 2/08 (01-02-08)

1) Cursos de Formación. Curso de inglés.
2) Concurso de méritos de jefes de unidad (antiguos jefes negociado)

===
1) Cursos de Formación. Curso de inglés.

Hemos recibido diversas quejas ante, una vez más, la falta de
sensibilidad de la Universidad hacia el PAS en general y de falta de
interés, en particular, por avanzar en la conciliación de la vida
personal y familiar.
Pese a diversos compromisos y referencias en las líneas
presupuestarias la mayoría de los cursos de formación continúan
ofertándose fuera de horas de trabajo.

Asimismo hemos de recoger el malestar que siguen creando los cursos de
inglés en horario de trabajo (“supuestamente”). Ya fue objeto de
crítica tanto la forma (con poco tiempo para presentar la instancia)
como el contenido de la convocatoria (no se ofertaban cursos para
principiantes)

Ahora se añade que, parece que sin mayores explicaciones y a los pocos
días de iniciarse los cursos, al personal de tarde se le informa que
no habrá cursos en su horario de trabajo y que se les incorpora a los
del turno de mañana que comienzan a las 8 h.

Desde aquí esperamos que los responsables de la política de formación
en el equipo rectoral sean sensibles a esta situación, se respete lo
establecido en la convocatoria e instamos a la búsqueda de soluciones
agrupando los cursos en un campus o buscando horarios adecuados a la
jornada del personal de tarde.

Esperemos que no estemos entrando también aquí en la dinámica de
mercantilización de los servicios públicos y que prevalezca el derecho
a la formación de todo el personal y el interés en tener una plantilla
más cualificada y preparada para los nuevos retos estratégicos frente
a los posibles intereses económicos de la sociedad anónima a las que
se encarga impartir estos cursos.
Y, de momento, síntomas de discriminación del personal por razón de
grupo, jornada laboral, circunstancias familiares-personales, etc. no
parecen un buen camino.

====
2) Concurso de méritos de jefes de unidad.
Como otras convocatorias va camino de convertirse en un concurso
fantasma...!
Después de estar previsto para el primer semestre del 2007 y de caer
en el olvido después del verano en la Mesa Negociadora de diciembre la
Vicerectora de PAS informó que la razón del retraso era que habían
esperando a transformar los puestos de jefe de negociado en jefe de
unidad (¡?)

Una vez aprobada esta modificación se convocaría el concurso “lo más
pronto posible”

Esperemos que así sea o finalmente nos veremos obligados a acudir, una
vez más, a la vía judicial ya que hay varias plazas ocupadas en
comisión de servicios que han superado ampliamente los dos años que
permite la normativa.
Aunque no dudamos que la Universidad, una vez más, nos demostrará su
respeto a la palabra dada y a la legalidad vigente.
(en la página web teneis una relación aproximada de las vacantes en el
enlace "vacantes concursos 2006-2007")

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BUTLLETÍ ELECTRÓNIC CGT 4/08 (03/04/08)


Os adjuntamos en fichero la nota de prensa que la sección sindical de
CGT de la UVEG ha remitido a los medios sobre:

EL RECTOR DE LA UNIVERSITAT DE VALENCIA AMPARA EL CLIENTELISMO

==================

Ampliando esta nota de prensa hemos de comentar que según nuestros
datos, hasta Julio de 2007 la UVEG había amortizado un total de 48
plazas de grupos D y E (sin contar, por supuesto, la conversión de
plazas de Bedel en Auxiliares de Servicio), que en su mayoría se
transformaron en plazas de grupos superiores que fueron cubiertas,
principalmente, por compañeros y compañeras procedentes de bolsas, a
veces, creadas para la ocasión. Es decir, esta amortización ni
siquiera ha valido para ofrecer mejoras de empleo al personal de la
Institución, sino para trasladar y/o incrementar la inestabilidad a
otros colectivos

Este goteo constante de amortizaciones y la provisión ininterrumpida
de puestos de trabajo por controladores procedentes de empresas
externas se está convirtiendo en un lazo que va estrangulando poco a
poco las posibilidades de estabilidad del personal interino ya que, a
este paso, la oferta de plazas para la próxima oposición de Auxiliares
de Servicio va a ser ridícula y va a condenar a la mayoría de
interin@s a tener que buscarse la vida porque en la UVEG ya no va a
haber sitio para ell@s.

Este problema no solo repercute sobre estos colectivos sino que
también Incide en los colectivos laborales que todavía quedan en la
Institución como personal de mantenimiento y del Jardín Botánico.

Asimismo toda esta política de privatizaciones irá haciéndose más
patente sobre todo en lo que concierne al personal de administración y
servicios que en la actualidad trabaja en unidades que están siendo
reconvertidas en fundaciones, como la que acoge la Clínica
Odontológica, o aquellas cuya financiación esta sujeta a criterios de
cumplimiento de objetivos como los Colegios Mayores.

Por tanto no estamos hablando de un problema puntual que afecta en el
momento actual a algunos colectivos sino que puede convertirse en el
futuro en el sistema ordinario de gestión de muchos servicios
universitarios.

En CGT pensamos que todavía no es demasiado tarde. Sin ir más lejos,
la Universidad de Alicante emprendió un proceso similar con su
anterior equipo rectoral, pero la llegada del actual Rector frenó en
seco el proceso dando marcha atrás y cubriendo todas las plazas de
Auxiliar de Servicio con personal funcionario propio. Creemos que ha
llegado el momento de manifestar nuestro desacuerdo con la política de
privatizaciones que en la que está inmersa la UVEG con toda la
claridad y energía necesarias.
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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 5/08 (12/03/2008)

claustro

1)CONCENTRACIÓN DEL PERSONAL DE LA UV CONTRA LAS PRIVATIZACIONES

HOY MIÉRCOLES 12 marzo 16 horas hablaremos en el programa de:
Radio Klara 104.4 FM o en www.radioklara.org

Ayer martes por la mañana, y continuando con la campaña contra la
politica de privatizaciones de la Universitat nos hemos reunidos en
torno a 50 personas (delegados de CGT y otros compañeros a los que
aprovechamos para felicitar y dar las gracias por su apoyo) ante la
entrada al claustro, máximo órgano de representación de la comunidad
universitaria, con pancartas y carteles que aludían a la precarización
del personal de la universidad, exigiendo su estabilidad y una carrera
administrativa digna, y criticando la privatización de los servicios.

Hemos hecho entrega a todos los claustrales del escrito
en el que dejábamos constancia de todas nuestras
reivindicaciones y una vez iniciada la sesión hemos ido a Rectorado para
colgar allí las pancartas para que quedara constancia del acto

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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 6/08 (01/04/08)

Novedades en la web:

FORMACIÓN
Ajudes per a estades en països de parla anglesa i alemanya.
Para quienes querais mejorar vuestro inglés o alemán y, si hay tiempo
hacer un poco de turismo, en la página web del Servei de Formació
Permanent ( www.uv.es/sfp ) se publica la convocatoria para un
número limitado de ayudas


CONVOCATORIAS

CONCURSO CAPS D'UNITAT

INFORMACIÓN
Se publicó en el DOCV el 13-03-2008.

Para los retrasados y despistados recordaros que el plazo de
presentación de instancias finaliza el 9 de abril
Igualmente recordaros que con este concurso se inicia la posibilidad
de gestionar electrónicamente la solicitud y los cursos de formación
que se aporten.
Esperamos que pueda facilitar y agilizar la gestión de esta y de otras
convocatorias en el futuro.

Respecto a DIVERSAS DUDAS que se han suscitado y/o habeis comentado
respecto a las plazas convocadas manifestar que:

La Universidad no nos proporciona la relación de puestos vacantes en
la plantilla, pese a repetidas peticiones sindicales e incumpliendo
acuerdos con los sindicatos y normativa del Consell de Govern.
Por tanto los datos que podemos contrastar proceden de rastrear la
diversa documentación sobre ocupaciones puntuales de plazas,
modificaciones de plantilla e incluso comunicaciones particulares de
compañeros.

En base a ello se nos plantean las siguientes dudas:

1) No se incluye una plaza vacante de Cap d’unitat del Departamento de
Biología Celular y Parasitología

2) Se incluye como vacante una plaza de jefe de unidad de la Facultat
de Geografía – Historia cuya titular continua vinculada a la Universitat.

3) Se incluyen como vacantes dos plazas en las Facultades de Derecho y
Filología respectivamente cuyos números en el documento de plantilla
(RLT) aparecen como grupo B (Tecnic Mitjà Gestió) y no como grupo C.

En nota se alude a una futura modificación de plantilla que parece se
da previamente por ya aprobada (antes de que se negocie con los
sindicatos y se apruebe por Consell de Govern)

Para aclarar estas dudas solicitaremos las correspondientes
explicaciones a la Universitat. Dado que es posible que la respuesta
no sea plenamente satisfactoria nos plantearíamos la posibilidad de
presentar un recurso administrativo.

>>>>>>>>>=====
Por ello, OS SOLICITAMOS VUESTRA OPINION Y PARTICIPACION sobre otros
aspectos a aclarar que hayamos olvidado y sobre la posible
presentación de un recurso a la convocatoria. =========== <<<<<<<<

Respecto a OTROS TEMAS que nos habeis planteado:

- No nos han informado en concreto de la publicación de la
convocatoria que se nos había anunciado en varias ocasiones a lo largo
de los últimos meses pero sin llegar a concretarse

- No podran presentarse quienes participaron en el concurso de
traslado de hace un año (pese a la petición sindical no se hizo una
convocatoria simultánea de concurso de todas las vacantes de grupo C
de administración general)

- En este sentido continua pendiente la convocatoria de cuatro plazas
de Secretaria Alto Cargo vacantes

- Dado que ha habido transformaciones de plazas de grupo C (cap
unitat) en grupo B y que parece que hay intención de continuar esta
política en el futuro cabría la posibilidad de que algunas de las
plazas que salen a concurso se transformaran en un futuro a grupo B

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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 7/08 (09-04-2008)

MOD-RLT-2-08[1].pdf

Addenda_borses[1].pdf

criteris_mod__PLANTILLA08.pdf

 

1) Mesa Negociadora

Os informamos de la convocatoria de Mesa Negociadora que nos han
enviado la Universidad así como adjuntamos la documentación relativa a
los puntos 6, 7 y 8 referidos al PAS.

Procuraremos ampliar la información y nuevamente os invitamos a que
leais y valoreis la documentación presentada y nos hagais llegar
vuestras opiniones al respecto.

Sección Sindical CGT - Universitat València


====

Reunió de la Mesa Negociadora que tindrà lloc el dia 16 d’abril
(dimecres) a les 9 hores en 1ª i 9’30 hores en 2ª convocatòria, a la
Sala de Juntes del Rectorat, nivell 3, en què es tractaran els
següents punts de l’ordre del dia:


1.- Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior.
2.- Proposta de distribució del crèdit de la ampliació de plantilla
per al curs 2008-2009.(PDI)
3.- Model de contracte laboral de professor contractat doctor amb
plaça vinculada.
4.- Acord, si escau, respecte del manteniment de la dotació de places
durant un període de temps determinat.
5.- Aprovació, si escau, de la RLT del Personal Docent i Investigador.


6.- Aprovació, si escau, d’una addenda a l’acord sobre Normativa de
Borses de treball.
7.- Aprovació, si escau, dels criteris per a la modificació de la
plantilla de PAS.
8.- Modificació, si escau, de la RLT de PAS.
9.- Modificació, si escau, del calendari general de la Universitat de
València.
10.- Precs i qüestions.

Atentament,
Carlos Ferreira García. President de la Mesa Negociadora.

Nota.- La documentació corresponent al punt 4t. s'enviarà demà dijous

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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 8/08 (14-04-2008)

1)Mesa Negociadora 16 Abril 2008

Como ampliación del anterior boletín y/o respuesta a las cuestiones
que nos han planteado varios compañeros (a los que agradecemos su
participación) os informamos de las siguientes cuestiones.
Son explicaciones generales y notas sobre posibles propuestas. Os
invitamos a seguir participando para aclarar cuestiones y concretar
las propuestas a negociar con la Universitat.
Gracias por anticipado

a) Financiación de las mejoras de plantilla.

La Universitat ha aprobado destinar para el 2008 un 3% de la masa
salarial para actuaciones en la plantilla de PAS repitiendo la
cantidad que ya destinó en 2007 y con un compromiso de mantener al
menos un 2% de financiación para los años 2009 y 2010.

Frente a la situación del 2007, en que las actuaciones en materia de
plantilla no se negociaron, la Universidad nos propone negociar el
reparto del 2% de la masa salarial (reservándose el reparto del 1%
restante según sus líneas estratégicas)

Según los porcentajes que aparecen en el documento se plantea destinar
este fondo:
a la creación de plazas de nueva creación, 
a procesos de promoción creando  plazas por transformación de las del
grupo inferior
a la reclasificación de colectivos completos buscando la equiparación
retributiva con las demás univesidades de la Comunidead

===============
Desde CGT se plantea:
 - que la partida del plan estratégico (1%) también debe ser objeto de
negociación

 - que la creación de nuevas plazas debe ser neta y sin amortizaciones
y, en ningún caso, que afecte a la estabilidad del personal interino y
eventual (en este sentido, junto a STE y UGT, hemos enviado un escrito
para que se cubran por bolsa y no amorticen las plazas de auxiliar de
servicio que quedaran vacantes por haber aprobado la oposición de
administrativo o estar en la bolsa)

 - que aparte de porcentajes hay que conocer las cantidades concretas
de las que se disponen, cuadrando las ya comprometidas y teniendo en
cuenta que, según nuestros cálculos, hay un pequeño remanente del 2007
===================

b) Transformación de plazas para promoción.
En el documento de modificación de plantilla 2/2008 únicamente se
plantean propuestas de transformación de plazas:

- regularización de transformaciones ya aprobadas (informática y
biblioteca)
- propuesta de nuevas transformaciones en administración general y
laboratorios

Es en este apartado donde se han centrado vuestras opiniones y quejas:

- necesidad de un modelo de plantilla antes de abordar la creación y/o
transformación de nuevas plazas
- falta de concrección de los criterios de creación y/o
desconocimiento de la ubicación de las plazas
- cambio de criterios en plazas que ya se habían creado como vacantes
puras y que ahora se crean por transformación de plazas de grupo C
- consecuente sensación de discriminación en la creación de plazas y
en la igualdad de acceso a la promoción.

============
Desde CGT planteamos inicialmente que se establezcan unos criterios
claros y públicos

- Criterios de creación de plazas por transformación claros y
negociados que compaginen en lo posible:

 -- unas necesidades administrativas que deben ser públicas a través
de los documentos de modelo de plantilla de las diferentes unidades
 -- las expectativas de promoción y derecho a la carrera
administrativa del personal
 -- no vayan en detrimento y, por el contrario, faciliten los procesos
de estabilidad del personal interino y eventual.

- Criterios claros de promoción que planteen convocatorias abiertas o
dirigidas a colectivos amplios y no dirigidos a plazas singularizadas
bajo la figura de “reconocimiento de servicios”
==================

2) Problemas con el boletín.
Hemos tenido algún problema con el envío de los últimos dos boletines
y parece que hay compañeros que no lo han recibido. Si se mantienen
poneros en contacto por buscar posibles soluciones

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BULLETÍ ELECTRÒNIC CGT 9/08 (18-04-08)

1.Mesa Negociadora 16-04-2008

Vos avancem un breu resum dels punts tractats relatius al PAS

   ---Es va arribar a ACORD als següents punts:---

A)Es modifica el calendari laboral general pel que fa a la REDUCCIÓ DE
JORNADA D'ESTIU que s'amplia a les 3 darreres setmanes de juny (del 9
al 30 de juny)

B) S'afegeix una addenda a la normativa de BORSES per la que
s'incrementa un 5%. la puntuació al personal aprovat pel torn de
discapacitats.

   ---Hi haguè DESACORD als punts de:---

A)Modificació de la RLT. Novament (i van... ) tornà a repetir-se la
mateixa història. Front a les crítiques contundents i reiterades dels
sindicats pel que fa a la planificació i política de plantilla, la
Universitat pràcticament no contestà, es limità a prendre nota del
vot en contra sindical... i portarà el document al Consell de Govern
per a la seua aprovació

	“Anecdòticament” hem de dir que la Universitat SI acceptà la retirada
d'un paràgraf del document de plantilla relatiu a places de
biblioteques. Sembla que com a conseqüència de una sorollosa
concentració de companyes d'aquest servei a les portes de la reunió de
mesa negociadora

B) Criteris de distribució del fons destinat a millores de plantilla i
retributives

En aquest punt la majoria dels sindicats estem evidentment d'acord en
què es proposen millores retributives per al personal però
plantejarem diferències respecte al document particular lliurat per la
Universitat tant pel que fa als criteris puntuals de distribució dels
diners com respecte a que s'han d'incloure en el marc de negociació
altres temes retributius pendents (paga setembre, acord Generalitat,
fons social,...)

Aquest es un tema sensible i caldrà afinar més les propostes per tal
d'arribar a acords satisfactoris

Tambè la Universitat anuncià que l'aplicació de possibles pujades no
seria inmediata en tant que no s'aclarisquen les problemes de
financiació amb Generalitat (aprovar pujades sense garanties de poder
pagar-les)

Pel que fa a la CGT, segons vos informarem al butlletí anterior varem
plantejar la necessitat de que, a banda de grans declaracions de
principis i percentatges es necessiten dades econòmiques reals per tal
de valorar el marge real de negociació i l'abast de les de millores
retributives
Segons les dades que avança la Universitat deduïem que estaria ja
liquidat 2/3  dels diners per a reclassificacions i 1/3 restant
compromés per a la millora de un par de col·lectius
Però pensem que segons els pressupostos i tenim dades més adequats
podria haver més marge de negociació

Una altra discrepància fonamental estava en que segons la proposta de
la Universitat la creació de noves places hauria de fer-se mitjançant
l'AMORTITZACIÓ d'altres llocs de treball.

I ens resulta prou evident que la política d'amortitzacions de llocs
de treball ha anat en contra de l'estabilitat del personal eventual, i
especialment dels grups més baixos (grup D tant d'administració
general i especial com de l'antic grup E laboral) i ha afavorit
igualment els processos privatitzadors.

PARTICIPACIÓ. Resulta evident que aquest es un tema important i
sensible per a tots per la qual cosa vos invitem a fer-nos arribar
totes les vostres dubtes, queixes i suggeriments. Totes les opinions
s'han d'escoltar.

Torn obert de paraules.
Ens interessarem per la previsió d'algunes convocatòries: grup B
administració general sembla que es convocara cap a final d'any

Tambè transmitirem les notícies que ens havien arribat respecte al
desenvolupament del primer exercici de la oposició de grup C1
laboratoris demanant que es recomanara, tot i respectant la sobirania
dels tribunals, una major cura en la elaboració dels exercicis i que
es tinguera en compte que son proves que busquen l'estabilitat del
personal eventual i no merament competitives.

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BUTLLETÍ ELECTRÒNIC CGT 10/08 (05-05-08)

Mesa Negociadora abril 2008: 
fons destinat a millores de plantilla i retributives

Com a ampliació de la informació del butlletí anterior podeu trobar un
informe amb les nostres opinions i valoració pel que fa a la proposta
de negociació presentada per la Universitat.

Podeu llegir-la als següents enllaços:

http://www.uv.es/cgt/informepunt6.pdf (en castellà)
http://www.uv.es/cgt/informepunt6.doc (en valencià)

Es un document un poquet extens però pensem que es un tema important
del qual paga la pena tenir una bona informació a més de rebre uns
quants dibuixos bonics.  

Per allò vos demanem tambè la vostra PARTICIPACIÓ ja que aquest es un
tema sensible per a tots.
Feu-nos arribar totes les vostres dubtes, queixes, opinions,
suggeriments... a:

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Butlletí electrònic CGT 11/08 (16-05-08)

1) Situació econòmica de la Universitat

Vos adjuntem l’escrit que s’ha enviat al Rector i Gerent de la
Universitat per tal de tindre una informació acurada de l’actual
situació (especialment pel que fa a les repercusions com a
treballadors) de cara a valorar les possibles mesures a prendre

“Ante las alarmantes informaciones aparecidas recientemente en los
medios de comunicación referentes a los problemas financieros por los
que atraviesa nuestra Institución, nos dirigimos a ti, como
representantes de nuestros compañeros, para que nos informes, con la 
mayor exactitud posible de la situación económica actual, la
repercusión que puede tener a corto y medio plazo dentro del colectivo
de trabajadores de la UVEG y que actuaciones está llevando a cabo y/o
piensa emprender el equipo directivo de nuestra Universidad para
solucionar esta situación.”

S’ha enviat tambè escrit al Vicerectorat de PAS demanant una reunió
per tal de reprendre les negociacions referides a millores
retributives (homologació, paga setembre, acords Generalitat, etc.)
Vos continuarem informant i arrepleguem i arreplegarem les vostres
opinions pels mitjans escaients (assemblees i/o altres)

2)BORSES DE TREBALL.

a)Pàgina web ( http://www.uv.es/cgt/seccion/borses/infoborses.html )

Hem inclòs (pensem) totes les borses d’administració general,
actualitzant les borses de administratius i auxiliar de serveis i
afegint les borses dels grups A i B.

S’han inclòs tambè i actualitzat les borses més importants
d’administració especial (biblioteca, laboratori,…)

Com ja sabeu no es tracta, en cap cas, de una informació oficial
(aquesta la trobareu a la pàgina del Servei de Recursos Humans)

Si trobes a faltar alguna borsa, incloure més informacions o altres
suggeriments no dubteu en posar-vos en contacte.

b)Informació d’interés referida a borses

- Les persones amb titulacions d’idiomes , als efectes de poder optar
a places i/o contractacions amb perfil lingüístic, poden lliurar en
qualsevol moment al Servei de PAS el certificat oficial
escaient(Escola Oficial d’Idiomes, el Centre d’Idiomes de la
Universitat o els Instituts Oficials dels diferents països).
No s’accepten paperetes, examens, etc.
Allò serà d’aplicació tambè per als concursos i proves en general

Sembla, en general, que el coneixement d’idiomes incrementarà el seu
valor com a mèrit (esperem que igualment s’incremente l’esforç de la
Universitat per a formar-nos en aquest aspecte)

- Es recomana fefaentment, que les persones que integren les borses i
que, per qualsevol motiu, no estiguen disponibles, demanen el més
aviat possible la suspensió de crida per tal d’evitar excesos de
confianza i acabar exclosos de les borses de treball

- Alguns ens haveu demanat aclaracions relatives a la formació de
noves borses de grups A i B d’administració general. Com que la
política de personal pel que fa a la ocupació d’aquests llocs de
treball es un poc complexa vos informarem en un proper butlletí

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