Aula de la Universitat.

Renovada l’acreditació dels dos primers màsters oficials de la Universitat

Els màsters oficials en ’Història de l’Art i Cultura Visual’ i ‘Qualitat i Seguretat Alimentària’ han obtingut informes favorables de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP), després de sotmetre’s a un exhaustiu examen, de manera que podran continuar impartint-se quatre anys més. Aquestes titulacions són les primeres en passar per aquest procés.

Activitats esportives de la Universitat de València.

Obert el període d’inscripció en les activitats esportives de la Universitat

El Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València ha obert el període d’inscripció en les diferents activitats esportives. També el termini per a les competicions d’esports d’equip està obert, i per als esports individuals les matrícules comencen el dia 22.

Xano del Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació.

Sessions de benvinguda per als estudiants Erasmus a la Universitat de València

La Universitat de València dóna la benvinguda als estudiants de mobilitat d’altres universitats mitjançant la celebració de diverses sessions de benvinguda els dies 15, 16 i 17 de setembre. Aquestes sessions estan dirigides principalment als estudiants Erasmus, programa en el qual la Universitat de València és líder en recepció d’estudiants ocupant el segon lloc a Europa.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

‘Ficció’ d'Albena Teatre, amb Carles Alberola, al Micalet

Teatre en valencià. Hi podreu utilitzar els bons de campanyes anteriors.

Creador.es

Classes Magistrals de Creador.es a La Nau

Jornada "Les agendes 21 local" a Genovés

Oberta l'inscripció web per a la jornada que pretén analitzar les experiències de les agendes 21 en el territori valencià.

Dones i ciències

L'Institut López Piñero acull l'exposició 'Trencant barreres. Dones i ciències' ofereix un repàs a la contribució de les dones al progrés de les ciències i la tecnologia. Inauguració 17 de setembre a les 20 h.

Anglès aplicat a l'Enginyeria

Oberta la matrícula del curs de l'Espai de Formació La Nau dels Estudiants

Els elements de la creativitat

Oberta inscripció seminari convalidable de 2 crèdits sobre Creativitat i pensament divergent, fins al 31 d'octubre. Es celebra del 3 al 7 novembre

Cine español en los márgenes

Oberta inscripció al seminari de 2 crèdits fins al 8 d'octubre. Es planteja com un seminari de divulgació de la cultura cinematogràfica. Es celebra els dies 13,14,15,22 i 23 d'octubre.

Obert el període d'inscripció per als cursos d'oferta formativa pròpia del SFPIE

El període per a fer la inscripció als cursos en aquesta convocatòria serà des del dia 8 de setembre (des de les 9:00) fins al 19 de setembre (fins a les 14:00)

Paratges naturals municipals. Una eina per a la conservació mediambiental?"

Inscripció oberta. Jornada al Jardí Botànic

Participa en Green Idea UV i guanya 600€

La Universitat de València busca idees, projectes i accions innovadores que puguen servir per a millorar la gestió sostenible dels seus campus universitaris

Preinscripció Doctorats

Termini obert per a la preinscripció als programes de Doctorat de la Universitat de València

Incentius per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis i articles

Ajuts per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis doctorals i articles d’investigació o divulgació, per al personal, becaris d’investigació UV.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Projecte "La Blanca"

Una dècada de Patrimoni per al Desenvolupament. Inauguració, 8 de setembre a les 20:00 h.

SFPIE

Inscripció oberta als cursos de formació pròpia

Green Idea 2014

Concurs d'idees

Preinscripció Doctorats

Obert el termini

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Divulga 27. Ciència en la taula i el son
Imatge de la portada del video;Entrevista a Petra Mª Pérez sobre els jocs en l'educació
Imatge de la portada del video;I Congrés De la Xarxa Espanyola de Filosofia

Divulga 27. Ciència en la taula i el son

En l'últim Divulga d'aquesta temporada parlem de ciència en un àmbit poc habitual, en la taula i sobre les seues possibles aplicacions a l'hora de cuinar a casa o a restaurants. En la secció Mite i Ciència descobrim l'important paper que juga en el nostre organisme la funció de dormir.

Entrevista a Petra Mª Pérez sobre els jocs en l'educació

Hui parlem amb la Catedràtica de Teoria de l'Educació de la Universitat de València, Petra María Pérez, sobre la importància del joc en l'educació i en el procés d'aprenentatge. Ella és investigadora de l'Institut de Creativitat i Innovació Educatives i membre de la Reial Acadèmia de Ciències Morals i Polítiques.

I Congrés De la Xarxa Espanyola de Filosofia

Donar resposta als problemes del món contemporani des d?una perspectiva filosòfica. Aquest és el repte del I Congrés de la Xarxa Espanyola de Filosofia que se celebra a la Universitat de València del 3 al 5 de setembre sota el títol ?Els reptes de la Filosofia en el segle XXI?.