Juan Ferré, Santiago Posteguillo.

L’escriptor Santiago Posteguillo, l’investigador Juan Ferré i el col·legi Joan de Ribera arrepleguen aquest dilluns els XXI Premis Universitat-Societat

Els XXI Premis Universitat-Societat del Consell Social es lliuren aquest dilluns, 12 de desembre, a les 19 hores, en la seu de la Fundació Universitat-Empresa de València (ADEIT) en un acte presidit pel rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo; pel president del Consell Social de la Universitat, Manuel Broseta; i per la directora general d’Universitat, Recerca i Ciència de la Generalitat, Josefina Bueno.

Cartell

La Universitat acull dilluns un debat sobre els ventres de lloguer i les postures del feminisme

La Nau Centre Cultural acull el proper dilluns 12 de desembre el debat: 'Ventres de lloguer. Tot el feminisme diu que no?' que tindrà lloc a les 18:30 hores en el Paranimf i que comptarà amb la participació de la filosofa feminista Alicia Miyares i l’activista social i també feminista Beatriz Gimeno.

Marta Macho.

Conferència de Marta Macho i presentació de la RSME, aquest dilluns, en el marc dels 50 anys dels estudis de Matemàtiques

En el marc de la celebració dels 50 anys dels estudis de Matemàtiques a València, aquest dilluns la professora Marta Macho pronunciarà la conferència ‘Las paradojas nos rodean: sorpresas para aprender’. Prèviament, es presentarà la Real Sociedad Matemática Española. La sessió començarà a les 11:30 a la Facultat de Matemàtiques.

des.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Orfeó Universitari de València

Concerts de Nadal 2016. Alboraia

Curs de formació de rerpresentants d'estudiants 2016-2017

Inscripció oberta. Taller presencial de 8 hores. Aula de formació del SeDI - Campus de Blasco Ibáñez

"Experimenta"

Fira-Concurs "Experimenta" d'Experiments i Demostracions de Física i Tecnologia. Termini d’inscripció i presentació de propostes: fins a l'1 de febrer de 2017.

Procediment DE4 per a graus i màsters

Està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4)

Pedagogia crítica i Literatura

Curs. Matrícula oberta amb reconeixement de 2 crèdits de lliure opció

Curs d'Oratoria

Matrícula abierta amb reconeixement de 2 crèdits de lliure opció

Procediment RH2 per a graus i màsters

Fins al 13 de gener està actiu en la plataforma del SGIC el procediment d'anàlisi de la captació i selecció del PDI (RH2).

Els equipaments culturals públics, avui. La meva experiència de 20 anys al CCCB

Seminari de Josep Ramoneda. La Nau (amb matrícula, 10 €)

V Convocatòria de projectes de cooperació al desenvolupament

Dirigida als membres de la comunitat universitària. Les ajudes pretenen impulsar la realització d'aquest tipus de projectes.

Enquestes d'avaluació de la docència

Del 21 de novembre al 31 de desembre, l'alumnat de grau i màster té actives en secretaria virtual enquestes per avaluar la docència del primer quadrimestre.

Títols Propis de Postgrau de la UV. Matricula't

L'oferta més amplia, prop de 300 cursos de totes les àrees formatives. Són els complements perfectes per a la formació de grau per la seua qualitat i especialització.

VIII Edició del Programa YUZZ "Joves amb idees"

Programa orientat a la captació i promoció del talent de joves d'entre 18 a 31 anys amb idees de negoci innovadores.

Beques RCC Harvard University

Beques per a estudiants i PDI de la Universitat de València a Harvard University.

Matrícula oberta de les assignatures de Relacions de Gènere

4 assignatures de Relacions de Gènere, adaptades a cada branca de coneixement, es podrán incorporar a l'expedient acadèmic com 6 crèdits ECTS

Incentius a la docència i la recerca en valencià

Incentius per a la qualitat en l'elaboració en valencià de materials docents, tesis doctorals i articles d'investigació i divulgació científica.

Perillositat criminal i Estat de Dret

Congrés Internacional que abordarà el concepte de perillositat criminal i que contará amb la participació de reputats investigadors nacionals i internacionals.

V Convocatòria d'ajudes

Projectes de cooperació al desenvolupament

Dues visions de la Cooperació i Solidaritat

Exposició a la Facultat de Farmàcia

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Presentació MOOC Incipit
Imatge de la portada del video;Daniel Marco Blanes - Nit dels 50
Imatge de la portada del video;Testimonis de Postgraus Propis - Universitat de València

Presentació MOOC Incipit

Vídeo promocional del MOOC "Incipit". Curs de Llatí bàsic impartit pels professors Carles Padila i Josep L. Teodoro. Producció: Centre de Formació i Qualitat "Manuel Sanchis Guarner" (www.uv.es/cfq)

Daniel Marco Blanes - Nit dels 50

Daniel Marco Blanes és Director de Relacions Institucionals de Fira València. En 50 anys han passat per les aules de la Facultat d'Economia de la Universitat de València més de 30.000 estudiants. A les seues mans està la presa de decisions en les empreses i institucions que avui marquen el present i el futur de la nostra... [Llegir més]

Testimonis de Postgraus Propis - Universitat de València

Alguns alumnes expliquen les seues impressions sobre els títols de postgrau de la Universitat de València que gestiona ADEIT, la Fundació Universitat-Empresa d'aquesta institució educativa.