València, 23 d’octubre 2013

La Unitat Central d'Investigació de Medicina rep la certificació ISO 9001
La Unitat Central d'Investigació (UCIM) de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València rep aquest dimecres la certificació de la Norma ISO 9001. Aquest certificat de qualitat reforça la imatge d'excel·lència de la Universitat, ja que suposa un reconeixement a la maduresa i eficàcia del seu sistema de gestió de la qualitat, alhora que confirma la seua voluntat de desenvolupar-se en una línia de progrés continu per a donar una resposta més ajustada a les expectatives dels investigadors.
Amb la ISO 9001, la UCIM de Medicina i Odontologia “no solament compleix amb els requisits de la norma sinó que eleva, transforma i garanteix la qualitat dels seus serveis i de gestió de la R+D+i, tot procurant cada dia ser millors en totes i cadascuna de les operacions que realitza”, apunta el degà Federico Pallardó.
El lliurament del certificat ISO 9001 tindrà lloc en el saló d'actes de l'INCLIVA i coincideix amb la jornada de portes obertes d'aquest Institut d'Investigació Sanitària, en el marc dels activitats organitzades per a la inauguració de la seua nova seu, a l'avinguda Menéndez Pelayo 4 de València.
La certificació serà lliurada al Vicerector d'Investigació i Política Científica de la Universitat de València, Pedro Carrasco, i comptarà amb la presència entre altres, del degà de la Facultat de Medicina i Odontologia, Federico Pallardó, del director general i del director científic de l'INCLIVA, Rafael Carmena i Josep Redon, respectivament, i del director gerent de l'Hospital Clínic de València, Luis Martí.
La certificació ISO 9001 és l'estàndard de qualitat comuna reconegut a nivell nacional i internacional que es fonamenta en la millora contínua dels processos i el qual permet demostrar el compromís d'una organització amb la qualitat de servei i la satisfacció del client. Amb la certificació del sistema de gestió de la qualitat ISO 9001, l'organització obté un reconeixement públic mitjançant el procés d'auditoria realitzat per una tercera part independent, en aquest cas la multinacional SGS.
La Unidad Central de Investigación de Medicina recibe la certificación ISO 9001
- La entrega del distintivo de calidad tiene lugar este miércoles en una jornada de puertas abiertas del Instituto de Investigación Sanitaria INCLIVA (Universitat de València – Hospital Clínico Universitario)
La Unidad Central de Investigación (UCIM) de la Facultad de Medicina i Odontologia de la Universitat de València recibe este miércoles la certificación de la Norma ISO 9001. Este certificado de calidad refuerza la imagen de excelencia de la Universitat, ya que supone un reconocimiento a la madurez y eficacia de su sistema de gestión de la calidad, mientras que confirma su voluntad de desarrollarse en una línea de progreso continuo para dar una respuesta más ajustada a las expectativas de los investigadores.
Con la ISO 9001, la UCIM de Medicina i Odontologia “no sólo cumple con los requisitos de la norma sino que eleva, transforma y garantiza la calidad de sus servicios y de gestión de la I+D+i, procurando cada día ser mejores en todas y cada una de las operaciones que realiza”, apunta el decano Federico Pallardó.
La entrega del certificado ISO 9001 tendrá lugar en el salón de actos del INCLIVA y coincide con la jornada de puertas abiertas de este Instituto de Investigación Sanitaria, en el marco de las actividades organizadas para la inauguración de su nueva sede, en la avenida Menéndez Pelayo 4 de València.
La certificación será entregada al Vicerector de Investigación y Política Científica de la Universitat de València, Pedro Carrasco, y contará con la presencia entre otros, del decano de la Facultat de Medicina i Odontologia, Federico Pallardó, del director general y del director científico del INCLIVA, Rafael Carmena y Josep Redon, respectivamente, y del director gerente del Hospital Clínico de Valencia, Luis Martí.
La certificación ISO 9001 es el estándar de calidad común reconocido a nivel nacional e internacional que se fundamenta en la mejora continua de los procesos y que permite demostrar el compromiso de una organización con la calidad de servicio y la satisfacción del cliente. Con la certificación del sistema de gestión de la calidad ISO 9001, la organización obtiene un reconocimiento público mediante el proceso de auditoría realizado por una tercera parte independiente, en este caso la multinacional SGS.