Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa  

 

Qué som?

El Servei de Contractació Administrativa es troba adscrit a la Gerència de la Universitat de València i està compost pels negociats de Serveis, Obres, Subministraments i Procediment Negociat.

 

 

¿Qué somos?

El Servei de Contractació Administrativa se encuentra adscrito a la Gerencia de la Universitat de València y está formada por los negociados de Servicios, Obras, Suministros y Procedimientos Negociados.

Qué fem?

Realitzar les activitats precises (de gestió i assessorament) per a la contractació d'obres, subministraments, serveis i qualsevol altre tipus de contracte dels regulats pel Text Refós de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques, necessaris per a la satisfacció de les necessitats de la Universitat de València en matèria de docència, investigació i activitats complementàries de les mateixes i que, per raons legals, es troben sotmeses a la tramitació d'expedient administratiu, vetllant pel compliment dels principis d'eficàcia i eficiència de la despesa.

 

¿Qué hacemos?

Realizamos las actividades precisas (de gestión y asesoramiento) para la contratación de obras, suministros, servicios y cualquier otro tipo de contrato de los regulados en el Texto Refundido de la Ley de Contratos de las Administraciones Públicas, necesarios para la satisfacción de las necesidades de la Universitat de València en materia de docencia, investigación y actividades complementarias de las mismas y que, por razones legales, se encuentran sometidas a la tramitación de expedientes administrativos, velando por el cumplimiento de los principios de eficacia y eficiencia del gasto.

Serveis ofertats

La nostra missió comença en la fase d'assessorament previ a la formalització del contracte, ja siga administratiu o privat (p.e.: compravenda, arrendament, donació, permuta, etc... de béns immobles). Posteriorment es procedeix a la tramitació dels corresponents expedients administratius de contractació i adjudicació , i a la supervisió i control de l'execució i correcte compliment dels mateixos, així com la resolució de les possibles incidències sorgides en el seu desenvolupament. Serveis oferts:

  • La tramitació dels expedients de les contractacions d'obres, de gestió de serveis públics, de subministraments, de serveis i de concesió d'obres públiques, així com de qualsevol altre tipus de contractes sotmesos a la legislació de contractes o patrimonial de les Administracions Públiques. Durant el procediment d'adjudicació el Servei d'Inversions actua com suport permanent de la Mesa de Contratació.
  • La gestió, el seguiment i la supervisió de l'execució administrativa dels contractes esmentats en el punt anterior, en els casos que corresponga. 
  • La tramitació dels expedients de lloguer i compra de béns immobles per a les necessitats de la Universitat de València. 
  • La gestió i coordinació dels serveis generals de la UV, tals com el de vigilància, seguretat i neteja de les seves dependències.

 

 

 

Servicios ofertados

Nuestra misión empieza en la fase de asesoramiento previo a la formalización del contrato, ya sea administrativo o privado (p.e.: compraventa, arrendamiento, donación, permuta, etc... de bienes inmuebles). Posteriormente se procede a la tramitación de los correspondiente expedientes administrativos de contratación y adjudicación, y a la supervisión y control de la ejecución y correcto cumplimiento de los mismos, así como la resolución de las posibles incidencias surgidas en su desarrollo. Servicios ofertados:

  • La tramitación de los expedientes de las contrataciones de obras, de gestión de servicios públicos, de suministros, de servicios y de concesión de obras públicas, así como a cualquier otro tipo de contrato sometido a la legislación de contratos o patrimonial de las Administraciones Públicas. Durante el procedimiento de adjudicación el Servei d'Inversions actúa como soporte permanente de la Mesa de Contratación.
  • La gestión, el seguimiento y la supervisión de la ejecución administrativo de los contratos mencionados en el punto anterior, en los casos que corresponda.
  • La tramitación de los expedientes de alquiler y compra de bienes inmuebles para cubrir las necesidades de la Universitat de València. 
  • La gestión y coordinación de los servicios generales de la Universitat, tales como el de vigilancia, seguridad y limpieza de sus dependencias.

[<] Tornar

Més informació: contratacion@uv.es                     [Darrera actualització: 30/06/2009]