Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2016 0006 SE 005
Descripció

Descripción

Manteniment, millora i ampliació dels serveis d'administració electrònica de la Universitat de València

Mantenimiento, mejora y ampliación de los servicios de administración electrónica de la Universitat de València

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò. Cànon d'explotació

Presupuesto base de licitación. Canon de explotación

216.000 € (IVA inclòs / incluido)

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

05/02/2016  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

22/02/2016    
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura sobre 2

02/03/2016 a les 13:30 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

02/03/2016 a las 13:30 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

 

23/03/2016 a les 9:45 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

23/03/2016 a las 9:45 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos I-XII

 

Acceso al Pliego, anexos I-XII

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

Quadre de característiques

Cuadro de características

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 963983552    Fax: 963983162. Mail: contratacion.servicios@uv.es

 

b) Informació Tècnica / Información Técnica: Servei d'Informàtica. Tel._ 963544310. Mail:servei.informatica@uv.es

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

Nombre de licitadors

Número de licitadores

5
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 (24/02/2016)/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (24/02/2016) resolución

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 EXTRA (01/03/2016)/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 EXTRA (01/03/2016) resolución

 

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES  NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2 (09/03/2016) / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (09/03/2016) resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

CAPGEMINI ESPAÑA, S.L.
Import adjudicació

Importe adjudicación

181.500 € (IVA inclòs / incluido)
Duració del contracte

Duración del contrato

02/05/2016-31/10/2017
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

13/04/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

14/04/2016

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

02/05/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

03/05/2016
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales


[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 02/06/2016