MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Comunicació corporativa
  • Codi:40102
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 27/01/2020
Data de finalització20/05/2020
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 2
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
O0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous16:0021:00AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SERIC -, MAJAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAO0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Ozretic Dosen, Durdana-Universidad de ZagrebCatedrática de Universidad
Palacios Rodríguez, José Francisco-Sociedad de Centros Comerciales de EspañaGerente