MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Comunicació promocional
  • Codi:40103
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 223/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns16:0020:30AULA S504 AULARI SUD
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
RUIZ MAFE, CARLAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
RUIZ MAFE, CARLAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
RUIZ MAFE, CARLAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Martí Parreño, José-Universidad Internacional de ValenciaCatedrático de Universidad
Mulero Bartoll, Joel-PosizionateProject manager