MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Direcció publicitària
  • Codi:40104
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 01/02/2021
Data de finalització21/05/2021
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 225/05/2021
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts16:0018:00AULA O35 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres16:0021:00AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BALLESTER RIERA, VICTORA0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANZ BLAS, SILVIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
BALLESTER RIERA, VICTORE0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANZ BLAS, SILVIAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
BALLESTER RIERA, VICTORT0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSET0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANZ BLAS, SILVIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Herrero Baguena, Blanca-Mila Branders (Autónoma)Co-fundadora y CEO