MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Tècniques d'investigació comercial
  • Codi:40113
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2024
Data de finalització17/05/2024
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 203/06/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
CUENCA BALLESTER, ANTONIO CARLOSE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUEI0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
CUENCA BALLESTER, ANTONIO CARLOSI0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
LLOPIS GOIG, RAMONI0Sociologia i Antropologia Social UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAI0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV