MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Tècniques d'investigació comercial
  • Codi:40113
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 225/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts15:3020:30AULA O36 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts15:3019:00AULA S507 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SERIC -, MAJAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
LLOPIS GOIG, RAMONI0Sociologia i Antropologia Social UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAI0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV