MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Anàlisi avançada del consumidor i la competència en el pla de màrqueting
  • Codi:42047
Crèdits 5
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 14/09/2020
Data de finalització23/12/2020
Examens
Data convocatòria 118/01/2021
Data convocatòria 203/05/2021
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous09:0011:30AULA O38 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous09:0014:00AULA S115 AULARI SUD
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres09:0014:00AULA S519 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BERENGUER CONTRI, GLORIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
BERENGUER CONTRI, GLORIAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
BERENGUER CONTRI, GLORIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Cintas Llopis, Miguel Ángel-INBUZE digital marketingDirector de marketing

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 14/09/2020
Data de finalització23/12/2020
Examens
Data convocatòria 118/01/2021
Data convocatòria 203/05/2021
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous16:0018:30AULA O38 AULARI OEST
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous16:0021:00AULA S503 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Sales Vivo, Vicente-AIDIMMEJefe de sección de análisis de mercados y estrateg