MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Anàlisi avançada del consumidor i la competència en el pla de màrqueting
  • Codi:42047
Crèdits 5
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 124/01/2022
Data convocatòria 204/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous09:0014:00AULA INFORMÀTICA S517 (Dual) AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BERENGUER CONTRI, GLORIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
BERENGUER CONTRI, GLORIAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
BERENGUER CONTRI, GLORIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Cintas Llopis, Miguel Ángel-INBUZE digital marketingDirector de marketing

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 124/01/2022
Data convocatòria 204/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA S504 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Sales Vivo, Vicente-AIDIMMEJefe de sección de análisis de mercados y estrateg