Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Missatge i planificació de mitjans
  • Codi:40105
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 227/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts16:0020:30AULA S504 AULARI SUD
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres15:3020:30AULA INFORMATICA S404 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
HERNANDEZ FERNANDEZ, MARIA ASUNCIONA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUEI0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
HERNANDEZ FERNANDEZ, MARIA ASUNCIONI0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
García Morano, Julián-Zenith BR MediaDirector de servicios al cliente
Safont Valero, Mª Ángeles-Havas MediaDigital Account Director
Sánchez Gil, Javier-Havas MediaJefe de Cuentas