Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ D'EMPRESES (MBA)

  • Assignatura:Seminaris de màrqueting
  • Codi:44477
Crèdits 2
Caràcter Obligatori

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 114/01/2022
Data convocatòria 208/06/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres16:0021:00AULA O36 AULARI OEST
U0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres18:0021:00AULA O36 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MOLLA DESCALS, ALEJANDROT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUET0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
MOLLA DESCALS, ALEJANDROU0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEU0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
Derqui Zaragoza, Belén-Profesional liberalConsultora
Gómez Borja, Miguel Ángel-Universidad Castilla la ManchaCatedrático de Universidad
Pérez Callejo, Mónica-InfojobsDirectora de Comunicación