Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Dissenys d'investigació causal
  • Codi:40114
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2024
Data de finalització17/05/2024
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 206/06/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
TOMAS MIGUEL, JOSE MANUELI0Metodologia de les Ciències del Comportament UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Ruiz de Maya, Salvador-Universidad de MurciaCatedrático de Universidad