Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

En molts àmbits professionals són cada dia més necessaris els coneixements de la realitat jurídic-internacional i els seus protagonistes. El Master en Estudis Internacionals i de la Unió Europea aporta una especialització professional, acadèmica i investigadora sobre les institucions internacionals i les seues polítiques i permet a l'estudiant definir el seu itinerari formatiu, obtenint un títol amb esment especial bé en Estudis Internacionals, bé en Dret de la Unió Europea o bé en tots dos.

Amb aquest Master es pretén l'estudi predominantment jurídic de les matèries idònies per a facilitar a l'estudiant una comprensió de les relacions entre l'ordenament jurídic internacional, el comunitari i l'ordenament jurídic estatal, així com un coneixement profund i multidisciplinari (econòmic, soci-cultural, històric-geogràfic) del mitjà social internacional, els seus actors i interessos en presència.

Està dirigit a estudiants amb formació en conceptes jurídics i legislació, i amb nocions elementals en economia.

El Màster està organitzat per la Facultat de Dret de la Universitat de València. En la docència participen els Departaments de: Dret Constitucional, Ciència Política i de l'Administració; Dret Internacional "Adolfo Miqueta de la Muela"; Dret Mercantil "Manuel Broseta Pont"; Dret Administratiu i Processal; Dret Penal; Dret Romà i Eclesiàstic de l'Estat; Dret del Treball i Seguretat Social; Dret Financer i Història del Dret; Economia Aplicada; i Filosofia del Dret, Moral i Política.

S'ofereixen dues Especialitats: Estudis Internacionals i Dret de la Unió Europea.