Impartir xarrades, conferències i seminaris sobre aspectes de les línies d'investigació del grup, així com sobre Botànica general, sostenibilitat, conservació, usos alimentaris, farmacèutics, etc., que redunden en una millor apreciació de la Botànica per part de la societat. Aquesta activitat estaria dirigida a associacions veïnals, col·legis, instituts professionals, etc.
Anàlisi de les àrees d'interés per a la conservació de cetacis
Caracterització i provisió de ceps de rotífers per a l'alimentació de larves de crustacis i peixos en aqüicultura.
Contracte de transferència know-how amb l'empresa EPA SL per a la producció industrial de la feromona de la mosca del mediterrani.
Producció industrial de la feromona de la mosca del mediterrani.
Estada en empresa per a assessorament en disseny i instal·lació de planta pilot per a síntesi orgànica.
Assessorament en el desenvolupament d'eines d'anàlisi molecular i bioinformàtiques en estudis de metabarcoding i metagenòmica ambiental, interpretació de resultats obtinguts en estudis de seqüenciació massiva
Assessorament sobre la postura a seguir per la delegació espanyola en l'elaboració, implementació, negociació i aplicació de normes internacionals i europees a la matèria.
Elaboració d'informes a petició de la Comissió OSPAR sobre diverses qüestions ambientals que afecten l'Atlàntic Nord-est.
Optimització de processos de depuració, avaluació de la eficiència de tècniques de tractament influents de EDAR, depuració i naturalització d'efluents d'aigües tractades amb aiguamolls artificials
Tests de toxicitat amb espècies estàndard i en micro-mesocosmos.
Assistència i provisió de ceps en assajos de toxicitat crònica i aguda mitjançant la utilització de rotífers.
Capacitació en tècniques in vitro i in vivo.
Participació conjunta en Projectes I+D+I espanyols i francesos. Publicacions conjuntes. Intercanvi de professorat.
Organització de jornades i congressos sobre els valors de la Unió Europea. Participació en les activitats desenvolupades per aquest Centre.
Classes impartides en el Col·legi Oficial e Biòlegs per a la preparació de l'examen BIR.
Participació conjunta en Projectes I+D+I espanyols i francesos. Publicacions conjuntes. Intercanvi de professorat. Persona de contacte: Professor Michael Pieur, President del CIDCE.
Participació conjunta en Projectes I+D+I espanyols i brasilers. Publicacions conjuntes. Intercanvi de professorat. Persona de contacte: Professor Bruno Manoel Viana de Araujo, Professor Titular de la UPE.
Participació conjunta en Projectes I+D+I espanyols i brasilers. Publicacions conjuntes. Intercanvi de professorat. Persona de contacte: Professora Danielle Annoni, Directora de l'Observatori en la UFPR.
Assessorament a diferents entitats per a la gestió i conservació dels sistemes aquàtics continentals
Membre del Comité de Compliment del Conveni de Barcelona per a la protecció de la Mar Mediterrània i els seus Protocols on es revisen els informes de compliment presentats pels Estats membres.
Localització, seguiment i censos de líquens i plantes amenaçades.
Ensenyament de tècniques per a la germinació, cultiu i reintroducció d'espècies de macròfits aquàtics
organizado por la empresa Skretting y la Universidad de Valencia
Curs de formació per al professorat sobre com tractar el problema dels plàstics en anglés aplicant la pedagogia de les multiliteracitats.
Desenvolupament de la base de dades de varaments de cetacis mediterranis
Contracte amb l'Ajuntament de València.
Disseny de sistemes de control, determinació de mètriques i avaluació de l'estat ecològic de les masses d'aigua d'acord amb la Directiva Marc de l'Aigua, avaluació de pressions e impactes, i propostes de mesures de gestió i restauració.
Estudi i determinació de mesures de gestió i restauració en un enfocament climàtic, per avaluar la capacitat de reforçar el servei de regulació climàtica en distints tipus d'ecosistemes lenítics, mitjançant una visió integrada i holística amb la resta de serveis ecosistèmics, valors ecològics i usos dels ecosistemes.
Estudi de la flora liquenològica ibèrica i de les illes Balears i elaboració de claus d'identificació i descripció dels tàxons.
Estudi de la flora briofítica ibèrica i de les illes Balears i elaboració de claus d'identificació i descripció dels tàxons.
Estudi de parasitosi de peixos
S'estudia la diversitat i els hàbitats i el seu estat de conservació en l'arxipèlag de les Pitiüses (Illes Balears).
Estudis d'espècies marines per a empreses i institucions
Anàlisi de les propostes realitzades en projectes diversos sobre l'entorn natural i urbà. Elaboració de memòries sobre la flora i vegetació d'una àrea o territori que es vaja a sotmetre a una obra (línies elèctriques, carreteres, urbanització, etc.).
Estudis de biologia i conservació de cetacis i tortugues marines
Estudis parasitològics de Seriola dumerili
Estudi sobre fiabilitat, reproductibilitat, error i linealitat d'un comptador cel·lular automàtic per a microscopi.
Evaluación de fármacos. Modelos animales. Modelos in vitro
Investigació i assessorament sobre aquests valors i sobre la seua protecció jurídica internacional, europea i nacional.
Experiments d'alimentació en peixos
Cursos de formació en Biologia, Ecologia i Evolució per a majors de 55 anys.
Formar personal tècnic per al reconeixement d'espècies d'interés econòmic o conservacionista sobre la base de caràcters morfològics diagnostique. S'inclou en aquesta activitat aspectes sobre la biologia reproductiva i maneig d'aquestes espècies. Aquesta activitat estaria dirigida a personal tècnic de bancs de germoplasma, tècnics de conservació de flora, planteristes, etc.
Formació de investigadors, tècnics i gestors sobre ecosistemes aquàtic epicontinentals
El Grup imparteix diversos mòduls docents del màster.
Conferències a València, Alacant i Castelló per a assistents de conversa sobre com integrar la multimodalitat en l'ensenyament de la llengua estrangera.
Cursos Jean Monnet d'excel·lència docent.
Xarxa d'Universitats europees ("Forthem Alliance") finançades per la Comissió Europea per a promoure la investigació entre les diferents regions europees, l'educació superior transnacional i la mobilitat.
Curs En línia organitzat pel Col·legi de Químics de Sevilla.
Estudi de la biodiversitat, els hàbitats i estat de conservació de la flora bentònica marina en el litoral Llevantí (Mediterrani occidental).
Impacte ambiental de parcs eòlics marins
Implementació i investigació de l'ús de recursos multimodals en l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera.
Participació en Congressos bianuals del IHLADI.
El Dept. de Dret Internacional és membre de la Xarxa de la IUCN. Participació en Congressos anuals.
Contracte amb l'empresa RED CONTROL S.L.
Participació en els Congressos anuals de la xarxa ambiental de la Environmental Law Academy de la IUCN. Persona de contacte: Juan Antonio López, President del Comité espanyol de la IUCN.
Creació, manteniment i actualització de la Web d'aquest Observatori europeu.
Curs impartit en la Universitat del Algarbe (Portugal).
Aquest diploma va dirigit a estudiants graduats, diplomats i llicenciats universitaris interessats en l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anglés i, d'altra banda, a mestres en actiu d'Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària que desitgen desenvolupar el seu coneixement i millorar la seua pràctica en l'ensenyament d'anglés i el foment de les multiliteracitats. Aquest curs de postgrau presenta la literatura i la multimodalitat com a elements fonamentals en l'ensenyament i aprenentatge d'anglés en el segle XXI per a brindar als estudiants l'oportunitat de desenvolupar la seua literacitat, no sols en termes d'habilitats bàsiques de lectura i escriptura, sinó com un procés de mediació per a facilitar la interacció amb diferents tipus de textos, i fomentar la producció de significats i el coneixement del món.
Les novel·les, els curts d'animació, les imatges, la música, els àlbums il·lustrats, etc. constitueixen recursos i maneres d'expressió que s'usen de manera constant amb propòsits comunicatius, socioculturals o artístics. En línia amb la proposta de la Pedagogia de les multiliteracitats (New London Group 1996), concebem la lectura i la creació de significat com un procés dinàmic de transformació que ha de donar-se en l'ensenyament de la llengua des de l'Educació infantil fins a l'Educació secundària.
Propostes per a restauració eficaç d'ecosistemes aquàtics.
Desenvolupament de metodologies per al seguiment i avaluació dels Tipus d'Hàbitat d'Interès Comunitari
Serveis de diferent tipus per a empreses d'aqüicultura, de vacunes i de pinsos d'animals.
Ús de sistemes de detecció remota per al seguiment dels canvis ambientals