El proper 31 de desembre
de 2007
finalitza el termini de presentació de sol.licituds per a la concessió del
component retributiu per mèrits docents, les quals s’han d’adreçar al vicerector
de Professorat.
No es pot obtenir un nou component docent quan ja han estat reconeguts sis
components, que és el nombre màxim legal.
Els components docents que siguen reconeguts tindran efectes econòmics des de
l’1 de gener de 2008.
Els efectes econòmics que es puguen derivar de les sol·licituds que es presenten
posteriorment al dia 31 de desembre de 2007 s’iniciaran l’1 de gener de l’any
següent al de la presentació.
Sol·licitud de quinquenni 1ª avaluació:
Sol·licitud de quinquenni 2ª
avaluació o posteriors: