Llista de novetats

Últimes 10 novetats

Matrícula curs 2017-2018

Informació de matrícula dirigida als estudiants de nou ingrés i cursos posteriors.

Càtedra de Pilota Valenciana

CONGRÉS “LA PILOTA VALENCIANA: REPTES PER AL SEGLE XXI. VALÈNCIA 26,27 I 28 D’OCTUBRE DE 2017.

I Edició dels premis Càtedra de pilota valenciana

La Càtedra de pilota valenciana de la Universitat de València ha publicat les bases reguladores de la I Edició dels seus premis, destinats a reconèixer els millors treballs de final de grau o final de màster/tesi doctoral relacionats amb aquest esport. Termini de presentació de sol·licituds fins al dia 18 de setembre de 2017.

[Llegir més]

• Edifici

04/07/16

SOL·LICITUD DE TÍTOL UNIVERSITARI

A partir d'ara la sol·licitud del títol pots tramitar-la a través de "ENTREU-Seu electrònica" de la Universitat de València, evitant la tramitació presencial. Per poder dur a terme el tràmit és necessari haver concluït els estudis i tindre l’expedient acadèmic clonclòs i tancat. Pots tramitar-ho des de ENTREU - Estudiants - "Sol·licitud de Títol Universitari i SET".

Per a més novetats, utilitza el cercador