Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• Canvi de grup i subgrup

05/07/16

Canvi de Grup-Subgrup 2016-2017

Els canvis de grup tenen naturalesa excepcional; per la qual cosa, es recomana que abans del procés de matrícula, tot l’estudiantat recabe tota la informació necessària (horaris, normatives, etc) amb l’objectiu de planificar i ordenar la seua matrícula amb la previsió de la inexistència de canvi algun; donades les dificultats per a poder realitzar posteriorment modificacions.

• Edifici

04/07/16

SOL·LICITUD DE TÍTOL UNIVERSITARI

A partir d'ara la sol·licitud del títol pots tramitar-la a través de "ENTREU-Seu electrònica" de la Universitat de València, evitant la tramitació presencial. Per poder dur a terme el tràmit és necessari haver concluït els estudis i tindre l’expedient acadèmic clonclòs i tancat. Pots tramitar-ho des de ENTREU - Estudiants - "Sol·licitud de Títol Universitari i SET".

Per a més novetats, utilitza el cercador