Llista de novetats

• dibuixgrafic40anys

12/05/17

Accés Majors de 40 anys

Resultat de la valoració de la documentació presentada pels alumnes que sol∙liciten l’accés per la via de majors de 40 anys, per al curs 2017‐2018, en el grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

• Edifici

04/07/16

SOL·LICITUD DE TÍTOL UNIVERSITARI

A partir d'ara la sol·licitud del títol pots tramitar-la a través de "ENTREU-Seu electrònica" de la Universitat de València, evitant la tramitació presencial. Per poder dur a terme el tràmit és necessari haver concluït els estudis i tindre l’expedient acadèmic clonclòs i tancat. Pots tramitar-ho des de ENTREU - Estudiants - "Sol·licitud de Títol Universitari i SET".

Per a més novetats, utilitza el cercador