[P15]Programa de desenvolupament del Pla de Prevenció de Riscos Laborals

Actuacions:

• Elaborar una proposta anual d’actuacions del Pla de Prevenció de Riscos Laborals:

  • Llista d’actuacions.
  • Formació i informació en matèria de riscos laborals.
  • Coordinar en matèria de prevenció les activitats empresarials a les instal•lacions.
  • Seguiment d’implantació de les propostes de millora i difusió de bones pràctiques.
  • Analitzar els accidents i incidents produïts al lloc de treball.
     

Simulacre d’Emergència de l'Aulari Interfacultatiu del Campus de Burjassot

Des de fa uns anys, el Servei de Prevenció de la Universitat de València està implantant els Plans d’Autoprotecció a una bona part dels seus edificis, prioritzant aquells que per la seua activitat i/o ocupació es fa més recomanable. Per aquesta raó, al llarg del 2011 i 2012 s'ha revisat i implantat aquest pla a l’Aulari Interfacultatiu del Campus de Burjassot. Com a exercici pràctic, aquesta fase d'implantació, també inclou la realització de simulacres.

Simulacre d’emergència al Centre de Formació i Qualitat “Manuel Sanchis Guarner” - Campus dels Tarongers Universitat de València

El Centre de Formació i Qualitat “Manuel Sanchis Guarner” de la Universitat de València durà a terme, dimecres 19 de desembre de 2012, un simulacre d’emergència per incendi a les seues instal•lacions del Campus dels Tarongers. El Servei de Prevenció i Medi Ambient organitza el simulacre amb la col·laboració de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Protecció Civil de l’Ajuntament de València i el propi centre. http://mediauni.uv.es/2169va

Aprovat el Reglament de Règim intern del Comitè de Seguretat i Salut de la Universitat de València

El Comitè de Seguretat i Salut de la Universitat de València és l’òrgan paritari i col•legiat de participació, destinat a la consulta regular i periòdica de les actuacions de la Universitat en matèria de prevenció de riscos laborals.

Segon simulacre d’emergència a la Facultat d’Infermeria i Podologia

Segon simulacre d’emergència a la Facultat d’Infermeria i Podologia

Des de fa uns anys, el Servei de Prevenció de la Universitat de València ve implantant els Plans d’Autoprotecció a una bona part dels seus edificis, prioritzant aquells que per activitat i/o ocupació es fa més recomanable. Al mateix temps, en aquells edificis als quals no s’ha confeccionat el seu pla específic, com és el cas de la Facultat d’Infermeria i Podologia, el Pla de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat de València contempla la realització de jornades formatives en matèria d’emergències i de simulacres davant d’incendis i/o altres riscos. A més, aquestes activitats en matèria preventiva de la seguretat en el treball s’ emmarquen dintre del programa 7 “Autoprotecció dels Edificis” del programa marc d’actuacions “Campus Sostenible” (http://www.uv.es/campus-sostenible).