Logo de la Universitat de València Logo Delegació per a la Incorporació a la Universitat Logo del portal

.
.

Estudiants d'Alt Rendimenta Acadèmic participen en la 7a edició de Ciència ARA, organitzada per la Delegació per a la Incorporació a la Universitat

  • 11 d’abril de 2017
Image de la noticia

Programa d’activitats científiques que pretén respondre a la demanda de centres de secundària que plantegen la necessitat d'atendre estudiants amb altes capacitats i/o alt rendiment a través d'activitats que afavorisquen el seu enriquiment curricular i el desenvolupament de les seues capacitats. Concretament, la demanda actual que han fet els centres és per a estudiants de batxillerat en les modalitats de Ciències i de Ciències de la Salut.

En esta setena edició participen un total de 105 estudiantes de 1r i 2n de batxillerat. Els estudiants seleccionats tindran l’oportunitat de realitzar pràctiques en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV), la Facultat de Matemàtiques, en la Facultat de Química, en la Facultat de Farmàcia, l’hivernacle i en la planta d’aquaris del Servei Central de Suport a la Investigació Experimental (SCSIE), en la Unitat d’Espectroscòpia Atòmica i Molecular del SCSIE i en l’Institut d’Agroquímica i Tecnologia dels Aliments (IATA).

La activitat va començar ahir amb la pràctica “Construeix amb nosaltres un programador en un xip” que es realitzarà en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV) a càrrec del professor Julio Martos.  A més, al llarg dels mesos de maig, juny i juliol els estudiants realitzaran diverses activitats en el Campus Burjasot-Paterna.

Finalment per a tancar esta setena edició els estudiants seleccionats realitzaran una practica en l’ETSE-UV sobre energies renovables, que es realitzarà en els mesos d’octubre-novembre de 2017.

El programa de Ciència ARA podrá ampliarse en funció de la demanda del centres de batxillerat i/o de la propia oferta dels centres de la Universitat de València.

Consulta el llistat provisional d'admesos 

Més informació: Ciencia ARA 2016-17

Llista d'enllaços: