EL VALENCIÀ DE LA FUTURA RTVV: REPTES I OPORTUNITATS. JORNADA SOBRE ELS MODELS LINGÜÍSTICS DE LA COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL

Aquesta jornada té l'objectiu d'analitzar models de llengua per als mitjans de comunicació audiovisual i reflexionar-hi davant de la represa de les emissions de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

Hi haurà intervencions de professionals i d'investigadors de la llengua de la premsa, de la ràdio i de la televisió que aportaran la seua experiència i el seu estudi amb la finalitat d'ajudar a posar en marxa el nou model de la Ràdio Televisió Valenciana.

En aquest sentit, s'hi exposarà el projecte de model lingüístic dels nous mèdia valencians i experiències concretes de mitjans actuals del domini lingüístic.

Per inscriure's a la Jornada cal enviar un correu electrònic a: inmaculada.carrasquer@uv.s abans del 18 de maig a les 10 hores.

Data d'actualització: 3 de maig de 2017 13:43.