L'EXCM. SR. D. MANUEL MARCHENA GÓMEZ, PRESIDENT DE LA SALA SEGONA DEL TRIBUNAL SUPREM, CLAUSURARÁ EL MÀSTER EN GARANTIES PENALS I DELICTES SOCIOECONÒMICS (1ª Ed.) EL 2 DE JUNY DE 2017 A LES 11H A L'AULA TOMÁS S. VIVES ANTÓN A LA FACULTAT DE DRET.

PRESIDENT

L'Excm. Sr. D. Manuel Marchena Gómez, President de la Sala Segona del Tribunal Suprem, clausurarà el Màster Oficial en Garanties Penals i Delictes Socioeconòmics (1ª edició) amb la Conferència: "Les garanties en la investigació i l'enjudiciament dels delictes comesos per les persones jurídiques: la seva anàlisi a partir de la jurisprudència del Tribunal Suprem".

L'acte se celebrarà el dia 2 de juny de 2017 a l'Aula Tomás S. Vives Antón (4P05), situada a la 4ª Planta, Departament de Dret Penal de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

Data d'actualització: 12 de maig de 2017 11:23.