La Facultat d’Economia rebrà 580 estudiants de Programes Internacionals del primer semestre i anual

El dijous 7 de setembre la Facultat d’Economia acollirà les sessions de benvinguda dels estudiants de programes Internacionals que enguany cursaran els seus estudis en el nostre centre.

A les 10:00h i 12:00h tindran lloc les sessions en anglès i castellà, respectivament, on es lliurarà la documentació necessària per a la matrícula i estada dels estudiants. Ambdues sessions se celebraran en l'Aula 101 de l'Aulari Sud.

Data d'actualització: 5 de setembre de 2017 10:41.