La Facultat d’Economia de la Universitat de València es manté en el top de les més valorades per les empreses en les àrees d'Economia i Direcció d’Empreses

L'estudi, realitzat per la Fundació Everis, mesura la valoració que fan les empreses sobre els coneixements i habilitats dels recentment titulats, així com dels centres on han cursat els seus estudis, ens situa en segona posició, únicament per darrere de la Universidad de Sevilla.

L'estudi, difereix d'altres rànquings que es basen en l'excel·lència investigadora o docent dels centres, en què té en compte la valoració de les empreses sobre les habilitats i coneixements dels recentment titulats, així com dels centres on aquests van cursar els seus estudis. Les empreses espanyoles valoren dels nostres joves titulats, la seua honestedat i compromís ètics, així com la seua capacitat d'aprenentatge i adaptació al canvi; la seua facilitat per al treball en equip; les seues habilitats interpersonals i de comunicació, o la seua forma d'analitzar i resoldre problemes.

A més, el treball situa al grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), com la titulació que més contractes genera en el mercat laboral. Per a l'elaboració del III Rànquing Universitat-Empresa, la Fundació Everis ha tingut en compte l'opinió de 3.500 empreses privades.

La Facultat d’Economia de la Universitat de València destaca pel seu caràcter innovador i pioner, que es veu reflectit per la qualitat i amplitud de la seua oferta acadèmica (5 Graus, 2 Dobles Graus, 9 Doble titulacions internacionals, 16 Màsters oficials i 8 programes de doctorat), a més de ser el primer centre de la Comunitat Valenciana a haver-hi impartit docència en anglès, i actualment, la facultat espanyola que més estudiants Erasmus rep i envia.

Data d'actualització: 22 de juny de 2017 13:42.