Taula redona titulada "El paper del Parlament Europeu en l’eixida de la crisi: Una perspectiva alemanya del debat austeritat vs. creixement". Divendres, 6 juny 10.00 h

Convertir a pdf (obri en nova finestra )

El proper divendres 6 de Juny es celebrarà a les 10:00 a la Sala Sánchez Ayuso la taula redona titulada "El paper del Parlament Europeu en l’eixida de la crisi: Una perspectiva alemanya del debat austeritat vs. creixement". L'acte està organitzat per la Facultat d'Economia i estan convidats a l'acte els estudiants, professors i societat en general.

L'acte estarà presentat pel degà de la Facultat, Vicent Soler i Marco i intervindran el membre del Parlament Europeu, Burkhard Balz, el Secretari d'Estat de Finances alemany, Steffen Kampeter i el director de la Fundació Konrad Adenauer a Espanya i Portugal, Thomas Stehling.

A la taula també participaran els catedràtics d'Economia, Cecilio Tamarit Escanola, Javier Quesada Ibáñez, i els vicedegans de la Facultat d’Economia Pilar Soriano y Fidel León. El conseller d'Economia, Indústria i Comerç, Máximo Buch Torralva, s'incorporarà posteriorment.

Després de la taula redona, els assistents podran participar en el debat en el torn de preguntes.
 

Data d'actualització: 5 de juliol de 2012 15:45.

Llista de notícies