Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Podràs participar en les Jornades com a assistent o presentant una proposta de comunicació o pòster de totes les áreas de coneixement.
Podran participar aquells estudiants que pertanyen a projectes d'innovació educativa. Al moment de presentar la proposta de comunicació s'haurà d'aportar justificant de pertinença al grup d'innovació educativa.

En qualsevol dels casos, és necessari inscriure's emplenant el formulari següent fins al 25 de maig 2018:

Tots els autors d'una comunicació o pòster hauran d'estar inscrits en les Jornades. Es permet un màxim de dues contribucions (2 comunicacions, 2 pòsters o una comunicació i un pòster) per autor inscrit en les Jornades.
 

Procediment Data Canal

Inscripció Jornada/Presentació propostes 

 

Fins a l'1 de juny de 2018

*Tots els autors hauràn d'estar inscrits per a tindre dret a certificació i apareixer a la publicació

Confirmació inscripció i/o acceptació de propostes

Les propostes presentades s'avaluaran segons els següents criteris:

  • Adequació a les temàtiques de les Jornades.
  • Transferència i aplicabilitat de l'experiència presentada.
  • Claredat i coherència en l'exposició de l'experiència (objectius, metodologia, resultats).
  • Grau d'innovació de l'experiència.

5 de juny de 2018

 

Correu electrònic
Els professors de la UV deuran fer el pagament mitjançant compensació interna    
Pagament quota d'inscripció:
  • Assistència: 30€
  • Comunicació/Pòster: 50€
  • Comunicació estudiants: 20€

El pagament es realitzarà per persona que participe en les Jornades de forma presencial.

El pagament haurà de formalitzar-se una vegada es comunique l'acceptació de les propostes per part del Comitè Científic.

Abans del 20 de juny de 2018

Transferència Bancària

  • Banc: Santander
  • Oficina: Universitat de València. Campus dels Tarongers
  • IBAN: ES84 0049 6722 0121 1002 4690

Enviar el justificant bancari de l'ingrès, si escau, en el qual conste el nom de l'autor o assistent i el concepte de pagament a:

jornadesides@uv.es

Comunicació de la taula assignada, el president i el temps disponible Per determinar (ha de ser abans del 9 de juliol de 2018, inici de jornades) Pàgina web Jornadas IDES
Presentació Comunicacions completes

(Les propostes acceptades es publicaran amb ISBN)

A partir del xx de juny de 2018 i data límit xx d'octubre de 2018 Correu electrònic

 

Les presentacions orals dels treballs es realitzaran de la següent forma:

COMUNICACIONS
La presentació de las comunicacions acceptades es farà amb PowerPoint, Prezi o una altra eina adient, i haurà d'estar convenientment identificada en la portada:

  • VII Jornades d'Innovació Docent, IDES 2018 Facultat d'Economia i Facultat de Magisteri de la Universitat de València i Florida Universitaria.
  • Logos de la  Facultat d´Economia de la Universitat de València, Facultat de Magisteri i Florida Universitària.
  • Títol i autors.

PÒSTERS
La presentació del pòster haurà de contenir:

  •  Títol
  •  Autors i filiació
  •  Resum
  •  Cos del pòster
  •  Resultats i conclusions

Les mesures del pòster seran conforme a les següents mesures: de 90x120 cms. El pòster haurà de tenir un encapçalament amb la identificació de les Jornades (VII Jornades d'Innovació Docent 2018) i un peu amb els logos de la Facultat d´Economia i Facultat de Magisteri de la Universitat de València i Florida Universitària.

Organitza:

Col·labora: