Convocatòria extraordinària per a plans en procés d’extinció

Convertir a pdf (obri en nova finestra )

Per a facilitar als estudiants poder acabar en la titulació que van començar o, en tot cas, adaptar-se al grau en les millors condicions possibles, el Consell de Govern de la Universitat ha acordat establir una convocatòria extraordinària per als estudiants matriculats en plans d’estudis en procés d’extinció.

Requisit per poder sol·licitar-la: tindre un màxim de tres assignatures no superades del curs per al qual hagen finalitzat les convocatòries oficials el curs acadèmic immediatament anterior.

Data d'actualització: 15 de juliol de 2011 18:00.

Llista de notícies