MOTIVEM. Premis a la motivació de l'emprenedoria en l'aula

Període de l'esdeveniment: De 3 de febrer de 2014 a 14 de març de 2014. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 09:00 a 23:59.

Lloc de realització: ADEIT Fundación Universidad Empresa

Descripció:

La Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València convoca els premis a la motivació de l'emprenedoria en l'aula als docents de la Universitat de València que han participat en alguna de les seues edicions de l'Escola d'Estiu per a Professors Universitaris Motivadors de l'Esperit Emprenedor,així com als estudiants que generen idees emprenedores amb el suport de la Generalitat Valenciana i de la Fundació Bancaixa.

Poden presentar-se equips formats per professors i estudiants de la Universitat de València coordinats per algun dels docents inclosos en el llistat adjunt Docents Motivem, els qui remetran la composició dels equips a la Secretaria de MOTIVEM. Qualsevol un altre docent de la Universitat de València podrà integrar-se en un equip contactant per a açò amb un professor que haja participat en alguna de les cinc edicions que fins al moment s’han realitzat de l’Escola d’Estiu per a Professors Universitaris Motivadors de l’Esperit Emprenedor. Si eres estudiant i t'interessa participar, contacta amb algun dels docents del llistat o amb algun dels quals t'impartisca classes durant aquest curs acadèmic.

Organitza:

La Cátedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València. ADEIT Fundación Universidad Empresa. Universitat de València..

Contacta: emprendedores@adeituv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )