Formulari Sol·licitud Espais

Sala de Juntes
Saló de Graus
Espai Cultural

(Assenyalar aquest quadre si es farà servir el Sistema de Interpretació Simultània)

(Assenyalar aquest quadre si l’activitat a realitzar no és gratuïta)

Assistència técnica
Gravació de vídeo
Retrasmissió en streaming

La resolució en la concessió d'espais i la seua regulació està sotmés al document Protocol per a l'ús d'espais docents de la Universitat de València, Estudi General (CG 1-III-2011). Pots consultar els preus de lloguer d'espais en el Reglament d'execució pressupostària de la Universitat de València, que en el seu annex 2 (Preu públic per venda de béns i prestació de serveis no acadèmics) reflecteix les tarifes per la cessió temporal de locals. A això han de sumar-se els conceptes corresponents a vigilancia, neteja i serveis audiovisuals si calgueren. Reglament d'Execució Pressupostària de la Universitat de València.

Informació sobre protecció de dades

Les vostres dades s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que siguen necessaris per la tramitació de la vostra sol·licitud de reserva d'espais de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València.

Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició al tractament mitjançant correu electrònic dirigit a lopd@uv.es des d'adreces oficials de la Universitat de València (@uv.es o @alumni.uv.es), o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si s’escau, documentació acreditativa, dirigit a “Protecció de dades - Servei d’Informàtica”, Av. Blasco Ibáñez 13, 46010. València.

Podeu consultar la política de privadesa de la Universitat de València en http://links.uv.es/fuRT9SJ.