Formulari Sol·licitud Espais Personal Extern

El personal d'altres facultats i centres de la Universitat de València, o personal alié a la Universitat, pot sol•licitar la reserva d'espais en els termes i condicions que es detalla en la normativa de la Universitat . La sol·licitud es duu a terme emplenant el seguent formulari:

Dades Sol·licitant

Reserva d’espais

Saló d’Actes
Sala de Juntes
Saló de Graus
Espai Cultural

(Assenyalar aquest quadre si es farà servir el Sistema de Interpretació Simultània)
(Assenyalar aquest quadre si l’activitat a realitzar no és gratuïta)

Assistència técnica
Gravació de vídeo
Retrasmissió en streaming

La resolució en la concessió d'espais i la seua regulació està sotmés al document Protocol per a l'ús d'espais docents de la Universitat de València, Estudi General (CG 1-III-2011). Pots consultar els preus de lloguer d'espais en el Reglament d'execució pressupostària de la Universitat de València, que en el seu annex 2 (Preu públic per venda de béns i prestació de serveis no acadèmics) reflecteix les tarifes per la cessió temporal de locals. A això han de sumar-se els conceptes corresponents a vigilancia, neteja i serveis audiovisuals si calgueren. Reglament d'Execució Pressupostària de la Universitat de València.