• Aprén-Emprén

10/11/15

Tallers Aprén-Emprén

Al voltant de 400 alumnes de cicles formatius de grau superior visiten la Universitat de València per a participar en la tercera edició dels tallers Aprén-Emprén. Es tracta de deu tallers que ofereixen als participants una formació pràctica en l'entorn universitari. Aprén-Emprén és una acció del programa Conèixer la Universitat.

• Beques de residència

09/11/15

Resolució definitiva de les beques de residència 2015-2016

Publicada la resolució de 26 d'octubre de 2015 de la vicerectora d'Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es publica l'adjudicació definitiva de les beques de residència per al curs 2015-2016.

30/07/15

Beques de Residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Universitària Damià Bonet

Publicada la resolució de 24 de juliol, del delegat del rector per a Estudiants per la qual es publica la baremació i la proposta d'adjudicació provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Beques residència

05/06/15

Beques de residència per al curs 2015-2016

Publicada la convocatòria de beques de residència per al Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet. Aquestes beques van adreçadas a persones que vagen a matrícular-se a la Univesitat de València el curs 2015-2016 i que complisquen els requisits indicats en la convocatòria. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert del 15 de juny al 17 de juliol. [Més informació]

• Façana de la Facultat

12/12/14

Eliminades les proves físiques d'accés al Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport

La Universitat de València ha eliminat les proves físiques d'accés al Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport. A partir del curs 2015-2016 les persones que opten per cursar aquest grau, hauran de sol·licitar plaça a través del procediment de preinscripció com la resta d'estudiant que volen accedir a la Univesitat.

01/08/14

Publicada la resolució provisional de les beques de residència del Col·legi Major Rector Peset i la Residència Damià Bonet.

• Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

31/07/14

Cursos i Tallers de la Nau dels Estudiants/Edició setembre 2014

Nova edició dels tallers de La Nau dels Estudiants. La nostra programació ofereix 20 tallers que tindran lloc al Campus dels Tarongers del 8 a l’11 de setembre del 2014. Es tracta d’oferir-vos diferents instruments dins de l’àrea de Recursos per a l’estudi, amb l’objectiu de posar al vostre abast els instruments necessaris per afrontar el nou curs que ara comença.

Enguany presentem una novetat en el plantejament de la nostra proposta: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS o 2 crèdits de lliure elecció podeu fer un taller de 20 hores o bé combinar diversos tallers dels diferents mòduls formatius fins a aconseguir 20 hores de formació.

La matrícula als tallers podrà efectuar-se a partir del dilluns 21 de juliol.

[+ informació]

24/06/14

Convocades les beques de Residència en el Col·legi Major Rector Peset (13 beques per a estudiants de la Unió Europea i 3 per a estudiants de països en via de desenvolupament) i Residència Universitaria Damià Bonet (10 beques per a estudiants de totes les nacionalitats) de la Universitat de València. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 21 de juliol a les 14 hores.

El termini de presentació de sol·licituds comença el 25 de juny i finalitza el 21 de juliol de 2014 i cal presentar-les al Registre General de la Universitat (Serveis Centrals, avinguda Blasco Ibáñez 13).

• impres

18/07/12

Consulta la teua cita de matrícula

La teua cita de matrícula ja està disponible.