Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 22/09/17

Accés amb estudis iniciats curs 2017/2018

Resolució de les sol·licituds d’admissió amb estudis universitaris oficials espanyols parcials o estudis universitaris estrangers parcials o totals per al curs 2017/2018

• Indumentària Doctors de la UV

18/09/17

Properes lectures de tesis doctorals: Carmen Román Ortiz

Setembre de 2017

• 12/09/17

Jornada Dia Mundial de la Salut Sexual i de l'Anticoncepció 2017

Jornada Dia Mundial de la Salut Sexual i de l'Anticoncepció 2017. El Centre de Salut Sexual i Reproductiva (CSSR) “Fuente de Sant Luis i la Facultat d’Infermeria i Podologia de la Universitat de València, han decidit organitzar l'activitat “AMOR I INTIMITAT EN LA SALUT SEXUAL. UNA POSSIBILITAT PER A TOTES LES PERSONAS”. L'acte se celebrarà el dia 29 de setembre, en l'aula 2.2 de la Facultat d'Infermeria i Podologia.

• 06/09/17

Horari de Secretaria el mes de setembre de vesprades

L'horari de la Secretaria de la Facultat d'Infermeria i Podologia el mes de setembre de vesprades serà els dimarts, 5 i 12, i els dijous, 21 i 28 (de 16 a 18 hores).

• Imatge d'una dona de la comunitat Chirikyacu.

26/07/17

Premiat un projecte de cooperació de la Universitat a Perú, que destaca per potenciar la inclusió i reduir la desigualtat

El projecte de la Universitat de València premiat porta per títol ‘Desenvolupament endogen sostenible en la comunitat nativa de Chirikyacu (San Martín-Perú)’. En ell ha participat professorat i alumnat del Grau en Infermeria de la Facultat d'Infermeria i Podologia.

• 25/07/17

Llistes d'espera

Llistes d'espera juliol 2017

• 14/07/17

Informació Matrícula curs 17-18

Ací podeu consultar informació relativa a reunions informatives, matrícula de nou ingrés i sobre virtual.

• 13/07/17

Correspondència entre les places de pràctiques oferides i els grups de matrícula

Ací podeu consultar la correspondència entre els llocs de pràctiques i els grups de matrícula

• 12/07/17

Horari de Secretaria els mesos de juny, juliol i agost

L'horari de la Secretaria de la Facultat d'Infermeria i Podologia durant els mesos de juny i juliol serà de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. El mes d'agost la Secretaria romandrá tancada.

• 27/06/17

Relació de llocs i places per realitzar les pràctiques en institucions sanitàries pel curs 2017/2018

Ací podeu consultar la relació de llocs i places de pràctiques. Recordeu que, pròximament, es publicarà la correspondència entre els llocs i els grups de matrícula

Per a més novetats, utilitza el cercador