Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

ENTORNOS INFORMALES PARA EDUCAR EN ARTES

Portada del libro
Portada del libro "Entornos informales para educar en artes"

Aquest llibre reuneix contribucions amb reflexions i idees per millorar els vincles entre els museus, les aules, els entorns patrimonials, les ciutats i tots aquells llocs en els quals es poden incorporar accions educatives i artístiques. Se centren especialment en els usuaris i la ciutadania, per ser els col·lectius implicats en els reptes educatius, artístics, polítics i patrimonials.

Disponible a http://puv.uv.es/entornos-informales-para-educar-en-artes.html

Les diverses contribucions que es reuneixen en aquest llibre fan ús del malestar combatiu per reflexionar i aportar idees que milloren els vincles entre els museus, les aules, els entorns patrimonials, les ciutats i tots aquells llocs en els quals es poden incorporar accions educatives i artístiques. Se centren especialment en els usuaris i la ciutadania mentre que són col·lectius implicats en els reptes educatius, artístics, polítics i patrimonials. Els seus autors investiguen per desenvolupar nous espais aptes per a les arts i l'educació. L'ús de «entorn informal» se suggereix així per indagar més enllà dels paràmetres convencionals i de les rutines curriculars. D'aquesta manera s'aborden qüestions rellevants per millorar i definir el concepte d'entorn educatiu en relació amb els actuals per a metres culturals i artístics.

Data d'actualització: 11 de maig de 2017 13:17.