Impartició del curs “Presa de decisions: anàlisi del procés i estratègies per afrontar-lo”

El professor Francisco Alonso ha impartit, durant els dies 8, 15 i 17 de maig i 6 i 8 de juny, el curs del SFPIE (Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa) de la Universitat de València titulat “Presa de decisions: anàlisi del procés i estratègies per afrontar-lo”, amb un total de 20 hores de durada, a funcionaris de personal d’administració i serveis i personal docent investigador de la Universitat de València.

Vegeu-ne més

Data d'actualització: 8 de juny de 2017 14:03.