Llista de novetats

Últimes 10 novetats

  • 18/09/17

    V Jornades d'Experiències Plurilingües

    El projecte lingüístic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes 25, 26 i 27 de setembre de 2017

  • Resolució peticions canvis de matricula

    13/09/17

    CANVIS DE GRUP, TORN HORARI I AMPLIACIONS DE MATRÍCULA - CURS 2017-18

    Ha finalitzat el procediment de resolució de les peticions de modificacions de matrícula. Es poden consultar el possibles canvis efectuats en la Secretaria Virtual: SI S'HAN REALITZAT ELS CANVIS SOL·LICITATS LA RESOLUCIÓ HA SIGUT FAVORABLE; SI NO S'HA REALITZAT CAP CANVI LA RESOLUCIÓ HA SIGUT DESFAVORABLE.

  • 30/08/17

    Un estudi qüestiona les capacitats pedagògiques de les imatges en els llibres de text d’història

    La recerca, dirigida per Juan Carlos Bel Martínez, de la Facultat de Magisteri, posa de manifest que la majoria de les imatges dels manuals compleixen una funció merament decorativa. El treball, que analitza llibres de text durant dues regulacions educatives diferents, destaca que hi ha poca evolució respecte a l’ús de les imatges. A més, l’investigador incideix que les editorials fallen a potenciar l’alfabetització visual i les capacitats històriques dels alumnes a través de fotografies i dibuixos.

    [Llegir més]

  • 11/07/17

    Cursos de valencià i anglès per a estudiants

    Convocatòria de cursos de valencià i anglès per a estudiants La Universitat convoca cursos de anglès, nivells B1 i B2, i de valencià, nivell A2 (bàsic), per a estudiants

    [Llegir més]

  • 28/06/17

    Una recerca de la Universitat situa la reflexió pedagògica en el centre del canvi educatiu amb tecnologia

    Dos treballs liderats per Cristóbal Suárez, de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, proposen que la innovació educativa amb tecnologia es troba en la potència del seu contingut pedagògic, i no en els suports o aplicacions mòbils. La proposta, formulada en el llibre "Pedagogía red. Una educación para tiempos de internet", i en un article de recerca sobre la transformació de l’aula amb tecnologia, posen de manifest que els dispositius sense pedagogia no funcionen.

    [Llegir més]

Per a més novetats, utilitza el cercador

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies