El Congrés de Recerca Biomèdica se celebrarà a l'Aula Magna del 8 al 10 de febrer

CIB 2017

El V Congrés de Recerca Biomèdica (CIB 2017) se celebrarà a l'Aula Magna de la Facultat durant els dies 8, 9 i 10 febrer 2017.

El CIB té com a objectiu ser un punt de trobada entre ciència, investigació biomèdica i pensament crític; i al mateix temps, servir com una eina de formació complementària per a l'estudiant de ciències biomèdiques (Medicina, Odontologia, Infermeria, Fisioteràpia, Farmàcia, Biologia, Biotecnologia, Bioquímica, Ciències Biomèdiques i qualsevol carrera que es presti a la investigació biomèdica).

"Aquesta és la V edició del CIB i ens enorgullim d'acollir a més de 400 estudiants de totes les Ciències Biomèdiques cada any, i representar durant tres dies un centre de desenvolupament d'idees, actualitat científica i divulgació", subratlla el Comitè Organitzador d'aquest trobada.

Al llarg dels tres dies, s'oferirà als assistents l'oportunitat de participar en les diferents activitats programades. D'una banda, hi haurà una part dedicada a la realització de Taules Rodones, a més de l'Acte Inaugural i les Conferències d'Obertura i Clausura, que permetran als assistents debatre sobre diversos temes d'investigació biomèdica d'actualitat així com de l'enfocament de temes "oblidats" en els estudis de ciències de la salut. Per descansar la ment, els assistents podran gaudir en els descansos d'un cafè i alguna cosa per menjar. Els organitzadors del CIB també estan organitzant molts Tallers als quals els participants podran assistir (p. Ex. "Taller de sutura", "taller de bioquímica tissular", "farmacologia bàsica", "dissecció cardíaca", "RCP", etc. ).

A més, els estudiants de qualsevol universitat podran participar en el format de Comunicacions Orals, una modalitat en la qual poden presentar els seus treballs d'investigació i optar a diferents premis atorgats per un Jurat Científic (compost pels directors dels departaments de la Facultat); que seran lliurats en un acte presidit pel Sr. Degà de la Facultat i els directors científics de les principals unitats de referència de recerca de València.

També podran participar en la modalitat de Pòsters Científics, els quals s'exposaran al Hall de la Facultat durant el CIB i podran optar a guanyar un dels premis del Jurat Científic, prèvia defensa del seu pòster davant el Jurat.

El Programa Científic del CIB estarà complementat per Programa Social, que inclou visites a llocs emblemàtics de la ciutat de València, sopars i altres activitats de dinamització dels congressistes.

Molt aviat es penjarà al web www.cibvalencia.com el Programa Científic, així com el Pla Social, però els que vulguin participar en el CIB més activament ja poden consultar tots els concursos.
En breu s'obriran les inscripcions, i s'avisarà sobre totes les novetats en els comptes del CIB a les xarxes socials: Facebook (Congrés de Recerca Biomèdica CIB) i Twitter (@ CIB_2017).

Data d'actualització: 13 de gener de 2017 16:14.

Imatges: