University of Valencia logo Logo Faculty of Philology, Translation and Communication Logo del portal

Formulari de sol·licitud d'espais per al personal (FFTiC) 

FUNCIONAMENT: (Consulteu PROTOCOL)

Cal realitzar una sol·licitud per dia amb diferents espais. S'ha de sol·licitar amb mínim 5 dies hàbils (laborals) abans de l'esdeveniment. Es confirmarà la reserva amb màxim 3 dies hàbils (laborals) des de la sol·licitud. La persona organitzadora de l'esdeveniment  haurà de
complir l'aforament assenyalat, les mesures de seguretat així com l'ús correcte de l'espai. La Facultat no es fa responsable de l'organització de l'esdeveniment. 
Dades Sol·licitant
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

 
 

 

Reserva d’espais
 
 

Espai d'exposicions (pared)

Planta baixa 
Planta primera

S. d'Actes "Manuel Sanchis Guarner" (aforament: 332 pax) accés pel jardí
S. de Juntes "César Simón" (aforament: 50 pax)
S. de Graus "Enric Valor" (aforament: 112 pax)
Espai Cultural (aforament: 54 pax)
 
 
 

        

Informació sobre protecció de dades

Les vostres dades s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que siguen necessaris per la tramitació de la vostra sol·licitud de reserva d'espais de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició al tractament mitjançant correu electrònic dirigit a lopd@uv.es des d'adreces oficials de la Universitat de València (@uv.es o @alumni.uv.es), o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si s’escau, documentació acreditativa, dirigit a “Protecció de dades - Servei d’Informàtica”, Av. Blasco Ibáñez 13, 46010. València. Per a consultar la política de privadesa de la Universitat de València:  http://links.uv.es/fuRT9SJ.