PROCEDIMENT DE REALITZACIÓ DE LES PROVES DE CONJUNT PER L'HOMOLOGACIÓ DE TÍTOLS ESTRANGERS AMB LES TITULACIONS DE LLICENCIATURA EN PSICOLOGIA I DIPLOMATURA EN LOGOPÈDIA
Aquelles persones que sol·liciten realitzar les proves a la Facultat de Psicologia deuen saber que la sol·licitud podrá realitzar-se en dos periodes:
- Del 2 al 15 de novembre
- De l'1 al 14 de març
Les convocatòries d'examen seran al gener i juny, sempre dins del curs acadèmic. L'estudiant haurà de triar entre una de les convocatòries i assenyalar-la en l'imprès de sol·licitud.
La sol·licitud s'entregarà a la Secretaria del Centre junt a la documentaciò necessària (resolució del Ministeri d'Educació al voltant de les proves a realitzar, una fotocòpia del passaport, DNI o NIE). [Descarregar sol·licitud]
Pagament de les taxes corresponents.
El tribunal composat per representants de tots els Departaments de la Facultat, realitzarà i avaluarà les proves i elaborarà els programes de les assignatures, aquests es troben disponibles seguidament d'aquesta normativa, constant en ells el tutor/a responsable de la mateixa.
Les proves es duran a cap en dies diferents, essent comunicades per correu certificat a l'interessat/interessada.
Una vegada qualificades les proves pel Tribunal es publicarà una relació nominal amb les qualificacions obteses pels interessats/des especificant la matèria o matèries superades. A partir de la publicació, els sol·licitants, podràn formular les reclamacions que estimen oportunes, segons el procediment previst en els Estatuts de la Universitat per als estudiants de les mateixes.
Una vegada resoltes les reclamacions o passat el termini reglamentari establert, sense haver-les efectuat, s'enviarà des de la Facultat al Ministeri d'Educació una relació nominal de cadascun dels aspirants avaluats. La relació es tramitarà una vegada superada la totalitat de les matèries objecte de la prova, juntament amb la qualificació obtesa per a la seua incorporació a l'expedient. Les persones interessades podràn sol·licitar la certificació acreditativa de la superació de les proves.
Aquells que no superen les proves parcialmente o totalment podràn optar per realitzar-les en un altra Universitat o tornar a sol·licitar poder-les realitzar en aquesta Facultat, és per això que deuran de tornar a abonar les taxes en els periodes establerts per a elles.
| Departament | Assignatura | Professor/a Tutor/a | Programa |
|---|---|---|---|
| Psicologia Bàsica | Processos Psicològics Bàsics | Constanza Calatayud | Descarregar |
| Psicologia del Pensament i del Llenguatge | Ana d'Ocon i Gemma Pons | Descarregar | |
| Història de la Psicologia | Cristina Civera | Descarregar | |
| Personalitat | Avaluació Psicològica | Inmaculada Fuentes | Descarregar |
| Psicologia de la Personalitat | Salvador Amigo | Descarregar | |
| Psicopatologia i Técniques d'Intervenció | Remedios González i Antonio Capafons | Descarregar | |
| Psicologia Evolutiva | Psicologia de l'Educació | Tomás Martínez | Descarregar |
| Psicologia del Desenvolupament | Ana Córdoba | Descarregar | |
| Metodologia | Métodes i Dissenys d'Investigació | Manuel Perea | Descarregar |
| Psicologia Social | Psicologia Social | Amparo Escartí | Descarregar |
| Psicologia dels Grups i de les Organitzacions | José Ramos | Descarregar | |
| Psicobiologia | Psicobiologia | Santiago Monleón | Descarregar |
CALENDARI D'EXAMENS [descarregar]
INFORMACIÓ MINISTERI D'EDUCACIÓ
En este enllaç podeu trobar informació relativa als tràmits per a la sol·licitud d'homologació de titols. [accedir]
Subdelegació de Govern en València (Àrea d'Educació)
C/ Joaquín Ballester, 39-4 (Junt a l'Estació d'Autobusos)
Telf.: 963079474