Estudiante x Emprendedor

Període de l'esdeveniment: De 4 de setembre de 2017 a 18 de setembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Facultat d'Economia de la Universitat de València

Descripció:

I Edició del Programa e2: “Estudiante x Emprendedor” orientat a promoure l'esperit emprenedor i a entrenar a estudiants de qualsevol titulació de la Universitat de València en la creació d'iniciatives de negoci, amb el suport d'empresaris a nivell regional.

Organitza:

Contacta: otri@uv.es