Com fer un bon treball en equip

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta. Curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, edició setembre 2017.

No són poques les ocasions en què existeix la necessitat d’afrontar un treball de forma grupal. El treball col·laboratiu és profitos tant a nivell personal com a nivell de l’equip involucrat. Com liderar, repartir i adjudicar les tasques, o quines són les qüestions que impedeixen o afavoreixen un bon treball d’equip són part de les claus que aquest curs desvetllarà.

El curs està impartit per Joan Maria Senent Sánchez, professor del Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació.

Els continguts d’aquest curs són els següents: Actituds i estratègies que afavoreixen el treball en equip. Avantatges i dificultats d’eixe tipus de treball. Aspectes necessaris: creativitat, recerca d’informació, participació, reflexió, etc La metodologia del taller és eminentment pràctica. Es fonamenta en dinàmiques de grup i tècniques de simulació amb l’objectiu de trobar les actituds que afavoreixen o dificulten la cooperació en activitats col·lectives, tant en entorns educatius, com en entorns socials.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 9 a 14 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es