• Horari de la Biblioteca de Socials durant  Setmana Santa i Pasqüa

23/03/17

Horari de Setmana Santa i Pasqüa de la Biblioteca de Ciències Socials

La Biblioteca de Ciències Socials romandrà tancada des del dijous 13 al dilluns 24 de abril de 2017. Podeu consultar els horaris de totes les biblioteques a la web del servei.

• AVÍS

23/03/17

Llocs de lectura senyalitzats per a persones amb discapacitat

La Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" reserva 19 llocs de lectura per a persones amb discapacitat. En qualsevol dels taulells es pot obtenir informació sobre la seua ubicació precisa, així com d'altres serveis personalitzats d'atenció a persones amb discapacitat.

• Competències Informacionals

05/09/16

Comencen les sessions de formació a la Biblioteca de Ciències Socials per als estudiants de nou ingrés

El dia 5 de setembre comença la primera de les sessions de formació que la Biblioteca de Socials imparteix a tots els alumnes de nou ingrés de les Facultats d'Economia, Dret i Ciències Socials, dins de la formació en Competències Informacionals.

Els primers seran els alumnes de les titulacions de la Facultat d'Economia els dies 5, 6, 7 i 8 de setembre. Els seguiran les següents setmanes els alumnes de la Facultat de Ciències Socials i de la Facultat de Dret.

Durant tot el mes se succeïran per tant, i amb més o menys freqüència, les visites guiades per les plantes Baixa i -1 de la biblioteca, raó per la qual estarà més concorreguda de l'habitual.

Per a un ambient d'estudi tranquil recomanem acudir a les plantes 1 i 2.

Desitgem a tots un bon començament de curs.

• faristol i lupa

20/04/16

Novetat: faristol i lupa disponibles per a préstec

La Biblioteca de Ciències Socials posa a disposició dels usuaris dos nous materials per a préstec, 2 faristols i una lupa, per a facilitar l'accesibilitat a la informació.

El préstec és d'un dia i ha de solicitar-se al taulell de préstec de la planta -1.

• exposición mujer todos somos una

07/03/16

Mujer: todos somos una. Recordem l'exposició fotogràfica de Francisco Magallón i ACNUR

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona del 8 de març, la Biblioteca de Ciències Socials i la Biblioteca dipositària de la ONU (ONUBIB) volen commemorar aquesta data recordant l'exposició obra de Francisco Magallón i ACNUR en la que va col·laborar ONUBIB en el seu dia, amb el títol "Mujer: todos somos una" en la que es reflexiona sobre temes que encara són, malauradament, actuals.

expo mujeres

A través de 37 retrats, el reporter gràfico Francisco Magallón, trata de posar rostre a la realitat de milers de dones de distintes parts del món que diariament s'enfronten a diferents situacions de discriminació, desigualtat, exclusió, violència o persecució en l'ardu camí per sobreviure. Font: UNHCR/ACNUR.

• Novetats bibliogràfiques

17/12/15

Llistat setmanal de novetats de la biblioteca

La Biblioteca de Ciències Socials, dins del seu espai Guies Temàtiques, publica setmanalment la llista de les novetats.

Conté les noves adquisicions agrupades per àrea temàtica tant de les monografies com dels manuals, la seua signatura i un enllaç directe al seu registre del catàleg.

Anar ara al llistat de novetats de la setmana 50/51

• novetat

25/11/15

Nova guia temàtica: Violència de Gènere

purple ribbonS'ha publicat una nova guia dins de l'espai Guies Temàtiques dedicada als recursos d'informació sobre Violència de Gènere.

Relacionades amb el tema, també podeu consultar les guies sobre Gènere i Igualtat i sobre Drets Humans.

Les guies temàtiques són una selecció de recursos d'informació d'interés per a les àrees de ciències socials i jurídiques recopilats per la Secció d'Informació Bibliogràfica de la Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians".