BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

  • Estudiants

Per tal de col·laborar en la millora de la prestació del servei, les usuàries i els usuaris de la biblioteca podran:

•    Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
•    Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
•    Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
•    Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.

Les vies de comunicació amb aquesta finalitat són:

Vies de comunicació obertes:
Atenció telefònica 96 398 31 40
Atenció postal C/ Universitat, 2 - 46003 VALÈNCIA
Fax 96 386 48 33
Adreça electrònica biblioteca@uv.es
Atenció personal Horaris disponibles a la web de l’SBD
Atenció virtual La biblioteca respon
Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions Accés
Enquestes Accés
Xarxes socials  Accés

Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.