Llista de novetats

• Raconet Biblioteca d'Humanitats

23/05/17

Nova exposició al Raconet d'Humanitats

Hui dimarts 23 de maig i fins a juliol, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats posarà a disposició dels usuaris la mostra que amb el títol Bon profit aborda l'alimentació des de diferents punts de vista: història, receptes, la presència dels aliments en la literatura, en el cinema, en l'art, la mirada antropològica, ... Enguany València ha sigut elegida capital mundial de l'alimentació i la Facultat de Geografia i Història se suma a aquesta celebració amb el Col·loqui internacional: L'alimentació al món púnic, produccions, processos i consums els dies 15 i 16 de juny. El professor Carlos Gómez Bellard va sol·licitar el muntatge d'un Raconet en paral·lel, agraïm la seua col·laboració en la selecció del material. Un bon nombre dels llibres d'aquest Raconet procedeixen de la donació de la biblioteca de la professora Dolores Jiménez, catedràtica de Filologia Francesa de la Universitat de València.

• 16/05/17

Biblioteques obertes 24 hores i caps de setmana

Les biblioteques de Ciències (Campus Burjassot) i Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) romandran obertes 24 hores des del 15 de maig fins al 7 de juliol. La biblioteca de Ciències Socials, planta -1, (Campus Tarongers) del 15 de maig al 30 de juny. Consulteu l'enllaç dels horaris 24 hores i caps de setmana.

[Llegir més]

• Aus

16/05/17

Digitalitzades les aus de la col·lecció d'història natural

Hem digitalitzat les aus disponibles en la col·lecció d'història natural de la Universitat. Es tracta de més de 200 exemplars preservats per la tècnica de la Taxidermia. Entre els fons més destacables d'aquesta col·lecció, mereixen ressaltar els exemplars de Calàbria grossa, àguila marina, voltor negre i trencalòs. També es troben algunes peces que daten de dates anteriors a 1860, com els exemplars d'àguila tirana de Caiena i falcó selvàtic amazònic, d'Amèrica meridional, que poden correspondre's amb algunes de les aus preservades més antigues de les col·leccions vigents a Espanya.

• Tallers

03/05/17

Taller “Fes visible la teua investigació”

Si eres PDI de la Universitat de València i vols incrementar la teua audiència, l’impacte i les cites, apunta’t al nostre taller ”Fes visible la teua investigació: gestió de perfils”.

• Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà

28/04/17

Biblioteques obertes caps de setmana d'abril i maig

La Sala d'estudi Thesaurus obrirà el 29 i 30 d'abril, però romandrà tancada l'1 de maig. La Biblioteca de Socials (Campus Tarongers, sols planta -1) i la Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) obriran els caps de setmana 29-30 d'abril i 1 de maig, 6-7 i 13-14 de maig de 9 a 21 hores. La Biblioteca de Ciències de la Salut obrirà els caps de setmana del 20-21, 27-28 de maig i 3-4, 10-11, 17-18 i 24-25 de juny.

• 28/04/17

Nou servei de préstec per als estudiants i PDI d’Ontinyent

A partir del dimarts 2 de maig, el SBD posa a disposició dels estudiants i del PDI del Campus d’Ontinyent de la UV un nou servei de Préstec Intercampus destinat a apropar-los els llibres de les biblioteques de la resta de campus. Si estàs interessat en algun llibre que es troba a alguna de les biblioteques de la UV, ara te’l portem a Ontinyent. Una vegada a la setmana es farà l’enviament dels llibres reservats per estudiants i PDI d’Ontinyent, que podran passar a recollir-los i emportar-se’ls amb les condicions de préstec habituals.

• Biblioteca de Ciències

27/04/17

Dissabte 29 d’abril algunes biblioteques tancades

El dissabte 29 d’abril les biblioteques de la Universitat de València estaran tancades excepte la Biblioteca d’Humanitats “Joan Reglà”, la Biblioteca de Socials “Gregori Maians” (sols planta -1) i la Sala d’estudi Thesaurus.

• Servei de Suport a la Investigacio

27/04/17

7 passos per a augmentar l’impacte i la visibilitat de la teua recerca

En el blog de suport a la investigació trobaràs alguns suggeriments per a augmentar l’impact i la visibilitat de la teua recerca.

• Perfils RODERIC

10/04/17

Nous perfils d’investigadors en el repositori RODERIC

En RODERIC seguim treballant per a la difusió de la producció dels nostres investigadors. Hem fet una presentació completament nova dels perfils, reorganitzant els continguts per a tenir una visió més clara de la producció científica de cada autor. A més hem millorat la integració del seu perfil RODERIC amb el seu perfil ORCID per a oferir més dades de la seua producció no dipositada. També hem inclòs altmetrics i nous perfils per departaments. Des de RODERIC us animem a seguir dipositant la vostra producció investigadora, i si teniu més de 10 documents dipositats i voleu disposar d'un Perfil, poseu-vos en contacte amb nosaltres en roderic@uv.es o en el telèfon: 963 983 359.

• Claustre La Nau

29/03/17

Tancament sala d'estudi Thesaurus (La Nau) el 31 de març

El divendres 31 de març la sala d'estudi Thesaurus (La Nau) romandrà tancada fins a les 11 hores per reparacions. Disculpeu les molèsties.

Per a més novetats, utilitza el cercador