• .
Biblioteca d'Humanitats

La Biblioteca d'Humanitats tancará per se col·legi electoral

27/05/16

Amb motiu de les eleccions generals del 26 de juny, la biblioteca d’Humanitats “Joan Reglà” ha de modificar el seu horari. El dissabte 25 de juny la biblioteca obrirà fins a les 14.00 h i tancarà fins al dilluns 27 de juny a les 8.15 h. En canvi, s’obrirà l’aulari I com a sala d’estudi, amb l’horari següent: dissabte 25 de juny de 13.45 a 22.00 h i diumenge 26 de juny de 9.00 a 22.00 h.

Diario de Valencia

Diario de Valencia, nova incorporació a RODERIC

16/05/16

Hem incorporat al repositori la digitalització de tots els números del “Diario de Valencia” existents al nostre fons, des del Juliol de 1790 fins al Desembre de 1834. Es tracta del primer periòdic de la ciutat de València, fundat per Josep de la Croix i Pasqual Marín a 1790. Va ser imprés a l’impremta de José Estevan y Cervera fins el 29 d’agost de 1790, data en la que començà a treballar l’impremta del Diario, que subsistí fins 1812, canviant vàries vegades d’impremta. L’acollida va ser molt favorable, a banda dels exemplars despatxats a l’impremta o venuts pels cecs als carrers, comptava amb 375 subscriptors a la ciutat de València, 34 d’altres poblacions valencianes, 16 a Madrid, 14 a la resta de l’Estat i 1 a Orà. A la seua etapa inicial van col·laborar en la redacció, entre altres erudits valencians, l’advocat i poeta Joaquín Fusell y Gil, catedràtic d’àrab i bibliotecari de la Universitat, el qual havia contribuït força en la fundació del periòdic; Francisco Bahmonde Sessé, poeta i acadèmic de Sant Carles de València; el notari José Mariano Ortiz, coneixedor de la historia i arqueologia valenciana o el matemàtic Antonio Rosell Viciano. El diari incloïa notícies d’interés local i general, exposant normes ètiques o morals per a fomentar la convivencia ciutadana dins l’esperit de l’època i tractant d’adoctrinar amb principis de govern i màximes de política general. Però, sobre tot, estimulà els estudis relacionats amb el passat històric de València. Les pàgines del periòdic van estar obertes des de l’inici a les cartes dels lectors.

Facultat de medicina

La Biblioteca de Ciències de la Salut obrirà el caps de setmana

28/04/16

La Biblioteca de Ciències de la Salut (Campus de Blasco Ibáñez) obrirà els caps de setmana del 21 de maig al 3 de juliol de 9 a 21 hores. Durant els caps de setmana la porta principal de la Facultat de Medicina i Odontologia romandrà tancada. L'entrada a la biblioteca es realitzarà per la porta de la facultat que dóna a l'Hospital Clínic. Durant les hores d’obertura extraordinària sols es podran consultar els fons disponibles en les sales obertes i no es prestarà cap altre servei. Per accedir a les biblioteques en aquest període, els usuaris s'identificaran amb la targeta universitària o qualsevol document que els acredite com a membres de la Universitat. Es podrà demanar el DNI per a comprovar que l'usuari és el propietari de la targeta. Usuaris: Estudiants, professors, PAS, residents en el col·legi major Rector Peset, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la Universitat i membres del col·lectiu Alumni UV.

Alumnes estudiant

Biblioteques obertes 24 hores

27/04/16

La Biblioteca de Ciències Socials, sols planta -1 (Campus Tarongers), la Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) i la Biblioteca de Ciències (Campus Burjassot) estaran obertes 24 hores des del dilluns 16 de maig a les 8.15 hores fins al divendres 8 de juliol a les 21.00 hores. Durant les hores d’obertura extraordinària sols es podran consultar els fons disponibles en les sales obertes i no es prestarà cap altre servei. Per accedir a les biblioteques en aquest període, els usuaris s'identificaran amb la targeta universitària o qualsevol document que els acredite com a membres de la Universitat. Es podrà demanar el DNI per a comprovar que l'usuari és el propietari de la targeta. Usuaris: Estudiants, professors, PAS, residents en el col·legi major Rector Peset, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la Universitat i membres del col·lectiu Alumni UV.

Llibres-e

No està el llibre en la prestatgeria? Pot ser que estiga en format electrònic

25/04/16

Atents als logos de e-books en les sales de les biblioteques, indiquen llibres-e! Si el llibre no està en la prestatgeria utilitza el codi QR per a accedir al text complet o troba-ho en el catàleg.

Bibliotecas d'Humanitats

Biblioteca d'Humanitats oberta caps de setmana

22/04/16

La Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" obrirà els dissabtes i diumenges 30 d'abril - 1 de maig, 7 - 8 i 14 -15 de maig de 9:00 a 21:00 hores.

Taules Biblioteca Humanitats

Nou mobiliari per a treballs en grup en la Biblioteca d'Humanitats

23/03/16

Per tal de facilitar el treball en grup a la sala 3 de la Biblioteca d'Humanitats s'han canviat les taules rectangulars per altres circulars. Recordeu que en aquesta sala es pot parlar moderadament per a fer treballs en grups i disposeu de tres cabines de treball en grup a la sala 17.