• .
Llibres-e

Selecciona entre més de 8000 llibres online per a la col·lecció de la biblioteca

23/09/16

Durant l'any 2016 tenim accés a la col·lecció de llibres electrònics de Wiley. Als llibres, que inclouen matèries com Ciències Bàsiques, Matemàtiques, Química i Enginyeria química, Economia i Empresa. En desembre, seleccionarem, amb la vostra ajuda, els llibres que volem comprar de forma definitiva. Selecciona els llibres que t'interessen i sol·licita la seua compra a la biblioteca a l'adreça revistas@uv.es

eduroam

Connecta't a la xarxa wifi de la Universitat

12/09/16

Connecta't ja a la xarxa wifi de la Universitat des dels teus dispositius mòbils amb Eduroam

Biblioteca Històrica

Biblioteca Històrica tancada

08/09/16

La Biblioteca Històrica romandrà tancada del 9 al 24 de setembre per reestructuració dels seus fons. Disculpeu les molèsties.

Biblioteques tancades per obertura del curs 2016/2017

06/09/16

El divendres 9 de setembre se celebra l'obertura del curs 2016/2017 a la Universitat de València. Les biblioteques romandran tancades el divendres 9 i el dissabte 10 de setembre, excepte la sala d'estudi Thesaurus (edifici La Nau) que estarà oberta divendres a partir de les 16.00 hores i dissabte i diumenge en el seu horari habitual.

Cursos en linea

Oberta la matrícula del cursos en línia per al curs 2016-2017: AprènCI2 i AprènTFG

03/08/16

El Servei de Biblioteques i Documentació i el Servei d’Informàtica imparteixen la 3a edició del curs “Aprèn a fer els teus treballs de classe: busca i utilitza la informació correctament” (APRÈNCI2), recomanat per a alumnes de 1r i 2n de grau. A més aquest curs acadèmic oferim la 2a edició del curs en línia “Aprèn a fer el treball fi de grau: fonts i organització de la informació” (APRÈNTFG), dirigit principalment a estudiants de 3r i 4t de grau. Aquests cursos tenen un reconeixement d’1,5 crèdits ECTS per a estudiant de grau de 30 titulacions de la Universitat de Valencia i 3 crèdits de lliure elecció per a estudiants de les titulacions a extingir.

Biblioteca d'Educacio

Biblioteca d'Educació tancada

26/07/16

El divendres 29 de juliol la Biblioteca d'Educació (Campus de Tarongers) tancarà a les 14 hores per desinsectació. Disculpeu les molèsties

Préstec especial d'estiu

30/06/16

A partir del divendres 1 de juliol s'iniciarà en les biblioteques el préstec especial d'estiu i la devolució s'haurà d'efectuar entre l'1 i el 12 de setembre. Tots els documents objecte de préstec podran ser renovats, sempre que no hagen estat sol·licitats prèviament per un altre usuari.