• .
Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà

Biblioteques obertes caps de setmana d'abril i maig

28/04/17

La Sala d'estudi Thesaurus obrirà el 29 i 30 d'abril, però romandrà tancada l'1 de maig. La Biblioteca de Socials (Campus Tarongers, sols planta -1) i la Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) obriran els caps de setmana 29-30 d'abril i 1 de maig, 6-7 i 13-14 de maig de 9 a 21 hores. La Biblioteca de Ciències de la Salut obrirà els caps de setmana del 20-21, 27-28 de maig i 3-4, 10-11, 17-18 i 24-25 de juny.

Nou servei de préstec per als estudiants i PDI d’Ontinyent

28/04/17

A partir del dimarts 2 de maig, el SBD posa a disposició dels estudiants i del PDI del Campus d’Ontinyent de la UV un nou servei de Préstec Intercampus destinat a apropar-los els llibres de les biblioteques de la resta de campus. Si estàs interessat en algun llibre que es troba a alguna de les biblioteques de la UV, ara te’l portem a Ontinyent. Una vegada a la setmana es farà l’enviament dels llibres reservats per estudiants i PDI d’Ontinyent, que podran passar a recollir-los i emportar-se’ls amb les condicions de préstec habituals.

Biblioteca de Ciències

Dissabte 29 d’abril algunes biblioteques tancades

27/04/17

El dissabte 29 d’abril les biblioteques de la Universitat de València estaran tancades excepte la Biblioteca d’Humanitats “Joan Reglà”, la Biblioteca de Socials “Gregori Maians” (sols planta -1) i la Sala d’estudi Thesaurus.

Servei de Suport a la Investigacio

7 passos per a augmentar l’impacte i la visibilitat de la teua recerca

27/04/17

En el blog de suport a la investigació trobaràs alguns suggeriments per a augmentar l’impact i la visibilitat de la teua recerca.

Biblioteques obertes 24 hores i caps de setmana

25/04/17

Les biblioteques de Ciències (Campus Burjassot) i Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) romandran obertes 24 hores des del 15 de maig fins al 7 de juliol. La biblioteca de Ciències Socials, planta -1, (Campus Tarongers) del 15 de maig al 30 de juny. Consulteu l'enllaç dels horaris 24 hores i caps de setmana.

[Llegir més]

Perfils RODERIC

Nous perfils d’investigadors en el repositori RODERIC

10/04/17

En RODERIC seguim treballant per a la difusió de la producció dels nostres investigadors. Hem fet una presentació completament nova dels perfils, reorganitzant els continguts per a tenir una visió més clara de la producció científica de cada autor. A més hem millorat la integració del seu perfil RODERIC amb el seu perfil ORCID per a oferir més dades de la seua producció no dipositada. També hem inclòs altmetrics i nous perfils per departaments. Des de RODERIC us animem a seguir dipositant la vostra producció investigadora, i si teniu més de 10 documents dipositats i voleu disposar d'un Perfil, poseu-vos en contacte amb nosaltres en roderic@uv.es o en el telèfon: 963 983 359.

Claustre La Nau

Tancament sala d'estudi Thesaurus (La Nau) el 31 de març

29/03/17

El divendres 31 de març la sala d'estudi Thesaurus (La Nau) romandrà tancada fins a les 11 hores per reparacions. Disculpeu les molèsties.