• .
AVAP

Oberta la convocatòria d’avaluació per a la contractació de professorat doctor en les universitats valencianes

21/06/17

L’AVAP ha obert la convocatòria, corresponent a l’any 2017, d’avaluació per a la contractació de docents en les universitats valencianes, en les figures de professorat ajudant doctor, professorat contractat doctor i professorat d’universitat privada. La presentació de sol·licituds es realitzarà telemàticament, a través de l’oficina virtual en la web de l’AVAP. En el cas de sol·licitar l’avaluació per a més d’una figura contractual, es presentarà una sol·licitud per a cadascuna d’elles. El termini de presentació finalitzarà el pròxim 6 de juliol. Tota la documentació necessària i els mèrits per a cada figura contractual estan detallats en la Resolució de la convocatòria publicada el dia 15 de juny en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). El Servei de Suport a la Investigació de la teua Biblioteca t’ofereix orientació per a trobar els indicis de qualitat demanats en la convocatòria. També pots consultar l’apartat sobre l’AVAP del nostre portal i les diferents eines per a l’avaluació

Edició 2016 del JCR

19/06/17

Ja està disponible l'edició del Journal Citation Reports (JCR) de 2016 en les dues edicions: Science i Social Sciences (SCIE i SSCI). Les revistes espanyoles es mantenen; en SCIE hi ha un total de 74 revistes, i en SSCI, 48 revistes.

Biblioteca Històrica

Biblioteca Històrica tancada

01/06/17

La biblioteca històrica romandrà tancada des del 12 de juny fins al 16 de juliol per trasllat intern del fons bibliogràfics. Disculpeu les molèsties.

Raconet Biblioteca d'Humanitats

Nova exposició al Raconet d'Humanitats: "Bon profit"

23/05/17

Hui dimarts 23 de maig i fins a juliol, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats posarà a disposició dels usuaris la mostra que amb el títol Bon profit aborda l'alimentació des de diferents punts de vista: història, receptes, la presència dels aliments en la literatura, en el cinema, en l'art, la mirada antropològica, ... Enguany València ha sigut elegida capital mundial de l'alimentació i la Facultat de Geografia i Història se suma a aquesta celebració amb el Col·loqui internacional: L'alimentació al món púnic, produccions, processos i consums els dies 15 i 16 de juny. El professor Carlos Gómez Bellard va sol·licitar el muntatge d'un Raconet en paral·lel, agraïm la seua col·laboració en la selecció del material. Un bon nombre dels llibres d'aquest Raconet procedeixen de la donació de la biblioteca de la professora Dolores Jiménez, catedràtica de Filologia Francesa de la Universitat de València.

Biblioteques obertes 24 hores i caps de setmana

16/05/17

Les biblioteques de Ciències (Campus Burjassot) i Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) romandran obertes 24 hores des del 15 de maig fins al 7 de juliol. La biblioteca de Ciències Socials, planta -1, (Campus Tarongers) del 15 de maig al 30 de juny. Consulteu l'enllaç dels horaris 24 hores i caps de setmana.

[Llegir més]

Aus

Digitalitzades les aus de la col·lecció d'història natural

16/05/17

Hem digitalitzat les aus disponibles en la col·lecció d'història natural de la Universitat. Es tracta de més de 200 exemplars preservats per la tècnica de la Taxidermia. Entre els fons més destacables d'aquesta col·lecció, mereixen ressaltar els exemplars de Calàbria grossa, àguila marina, voltor negre i trencalòs. També es troben algunes peces que daten de dates anteriors a 1860, com els exemplars d'àguila tirana de Caiena i falcó selvàtic amazònic, d'Amèrica meridional, que poden correspondre's amb algunes de les aus preservades més antigues de les col·leccions vigents a Espanya.

Tallers

Taller “Fes visible la teua investigació”

03/05/17

Si eres PDI de la Universitat de València i vols incrementar la teua audiència, l’impacte i les cites, apunta’t al nostre taller ”Fes visible la teua investigació: gestió de perfils”.