Biblioteques obertes 24 hores i caps de setmana

Les biblioteques de Ciències (Campus Burjassot) i Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) romandran obertes 24 hores des del 15 de maig fins al 7 de juliol. La biblioteca de Ciències Socials, planta -1, (Campus Tarongers) del 15 de maig al 30 de juny. Consulteu l'enllaç dels horaris 24 hores i caps de setmana.

Durant les hores d’obertura extraordinària sols es podran consultar els fons disponibles en les sales obertes i no es prestarà cap altre servei.

Per accedir a la biblioteca en aquest període, els usuaris s'identificaran amb la targeta universitària o qualsevol document que els acredite com a membres de la Universitat. Es podrà demanar el DNI per a comprovar que l'usuari és el propietari de la targeta.

Usuaris: Estudiants, professor, PAS, residents en el col·legi major Rector Peset, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la Universitat i membres del col·lectiu Alumni UV.

Data d'actualització: 16 de maig de 2017 13:01.