Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

EL SCSIE RENOVA LA CERTIFICACIÓ DEL SEU SISTEMA DE GESTIÓ DE LA CALIDAD, CONFORME A LA NOVA NORMA INTERNACIONAL ISO 9001:2015.

Certificació

El Servei Central de Suport a la Investigació ha superat amb èxit l'auditoria de renovació realitzada per BUREAU VERITAS, entitat líder en la certificació de sistemes de gestió. El Servei ha sigut dels primers en adaptar-se a les noves exigències de la nova norma.

El passat 9 de gener el SCSIE renovà la certificació del sistema de gestió de la calitat conforme a la nova norma ISO 9001:2015,  que acredita el seu compromís respecte a la calitat en la execució de los procesos orientats a les “Activitats de recolçament a la investigació pública i privada, la prestació de serveis analítics, científics, tècnics i altres, desenvolupats per aquest Servei".

Aquest fet suposa la consolidació del SCIE i la implicació del seu personal respecte als objetius d'assesorament i espelialització tècnica que permetre ampliar i millorar les seus prestacions, corregints els punts febles i adapart-los a les necessitats dels usuaris i a les continues innovacions tècniques i mediambientals.

Data d'actualització: 12 de gener de 2017 11:12.