Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Premis Fundació Trinitat Alfonso

La Universitat de València convoca els Premis Fundació Trinidad Alfonso per a esportistes universitaris en compliment del Conveni de col.laboració entre les set universitats valencianes del Campionat Autonòmic d´Esport Universitari (CADU) i la Fundació Trinidad Alfonso per a la promoció de l´esport universitari.

L´objecte d´aquesta convocatòria és la concessió de dos premis adreçats als millors estudiants esportistes de la Universitat de València, en modalitats masculina i femenina, que hagen compaginat amb els millors resultats l´excelencia acadèmica i la pràctica esportiva d´elit i alt nivell al llarg del curs 16/17. Cada premi consisteix en un diploma acreditatiu, una placa commemorativa i un premi econòmic de 600 euros cadascun.

RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATORIA CURS 2016/2017

DOGV 8090/24.07.2017 (extracte de la resolució de 24 de febrer de 2017)

Es sol·licita per la seu electrònica de la Universitat fins l ´11 d´octubre de 2017:

1. Accedim a "ENTREU" i seguim tots els passos fins a finalitzar el procés i enviar la sol·licitud.
  2. Adjuntem la documentació sol·licitada en Entreu.