RECONFIGURACIÓ DE LES TRONCALS DE LA XARXA ENTRE CAMPUS UV

Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

RECONFIGURACIÓ DE LES TRONCALS DE LA XARXA ENTRE CAMPUS UV

Mapa de troncals de xarxa UV

L'Àrea de xarxes i comunicacions del nostre servei, va acabar la setmana passada la reconfiguració de les connexions troncals entre campus a la xarxa de la Universitat de València.

Aquests canvis han permès optimitzar els recursos dels equips en el nucli de la xarxa ja existents, aconseguint una substancial millora en el rendiment dels mateixos i al mateix temps augmentar la capacitat de redundància i simplificació de la infraestructura i del tràfic de la xarxa.

Els canvis s'han dut a terme procurant la mínima molèstia als usuaris i usuàries, i la menor interrupció en el servei possible.

La xarxa troncal que uneix els tres campus principals de la Universitat de València està formada per 6 enllaços de fibra òptica que uneixen 6 dispositius principals amb connexions ethernet a 10 Gigabit/s sobre les quals s'interconnecten les diferents subxarxes IPv4 i IPv6.

El nou disseny permetrà en un termini breu de temps millorar també la redundància en les xarxes de distribució a disitintos edificis i en els accessos en els equips dels usuaris.

Data d'actualització: 23 de maig de 2017 14:45.